Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 12 FørsteFørste ... 456789101112 SidsteSidste
Viser resultater 71 til 80 af 114

Emner: Dobbelt-strik-sammen for alle 2012

  1. #71
    fredsminde Gæst

    Smiler

    her går det også mmmeeegggeeettt langsomt fremad - har ligesom jer andre også andre ting der skal laves - så det bliver mest om aftenen der kan strikkes (hvis jeg ikke er på arbejde - eller er for træt )

  2. #72
    nette strik Gæst
    Denne tråd hedder jo også strik sammen , ikke hvem bliver først færdig,

    det at vi kan hjælpes, finde ideer ved hinanden m.m.
    er da det skønneste ved det hele. IK?

  3. #73
    fredsminde Gæst

    Smiler


  4. #74
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  5. #75
    fredsminde Gæst

    Smiler

    foretrækker en kop te - men ellers

  6. #76
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Nu drikker jeg en kop Earl Grey og har lige lagt nye billeder ind her http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30556
    Har lige pakket det sidste farveindslag ud - lækkert og flot garn fra dig Lene - som lever helt op til mine forventninger - tak for det

    Regner med at gå i gang med den brede midterbane på ryggen, det bliver nok også sådan, at jeg samler banerne på skuldrene.
    Har endnu ikke besluttet om jeg vil sy eller hækle banerne sammen.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  7. #77
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30556 Nu forstår jeg dine skitser - Det bliver flot Nouveau Art agtigt (stavet forkert - men meningen er god nok) stilfuldt

    Tak for din ros
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  8. #78
    nette strik Gæst
    Det driller mit øje at vi kører 2 tråde om dette emne, / tekst og foto. men pyt vi ved jo hvad vi skriver om ik?

    Det bliver spændende at følge de forskellige, jakker/ veste der er på vej.

    Mennnn ........ kunne da godt ønske mig der var flere der ville strikke med her.

  9. #79
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Det driller mit øje at vi kører 2 tråde om dette emne, / tekst og foto. men pyt vi ved jo hvad vi skriver om ik?

    Det bliver spændende at følge de forskellige, jakker/ veste der er på vej.

    Mennnn ........ kunne da godt ønske mig der var flere der ville strikke med her.

    både i forvirringen - og i at der stadig kan nå at komme flere med

    tænker at der vel kunne åbnes op for deltagelse med mindre projekter - til hjælp for dem der måske ikke melder sig pga emnets omfang
    uanset strikketeknik er der mange som ikke ville binde an med en jakke/vest - derfor...

  10. #80
    marion Gæst
    uhhh jeg er slet ikke kommet igang endnu forsøger at holde op med at ryge hvilket gør at jeg absolut ingenting kan foretage mig føler jeg så ender sgu nok med at droppe det projekt for denne gang(altså med at stoppe med at ryge) for det orker jeg sørme ikke lige.

    men det ser godt nok spændende ud og flot ud det i kommer frem til håber jeg snart får mit garn.... ellers må jeg jeg jo bare lave det i supersoften :-)

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •