Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 114

Emner: Dobbelt-strik-sammen for alle 2012

  1. #41
    nette strik Gæst
    Daisy, det ser skisme godt ud, det du har snakket med dig selv om da vi ikke må skrive komentarer i den anden tråd, http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30556


    Jeg er ikke rigtig kommet igang endnu, har ikke noget at lægge foto ind af i den anden tråd, har heller ikke meget tid i denne weekend,arbejde ja det skal jo også passes

    men det kommer i næste uge, så du skal ikke blive ved med at snakke med dig selv,

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Det er jeg virkelig glad for at høre Fredsminde kommer også hjem den 7. maj - og så sender hun noget garn (indiecita'en i 207 (tror jeg det var i hendes tråd) - så kan jeg bedre så samling på alle ideerne. Når bare jeg ikke er den eneste på dette projekt så går det nok.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #43
    marion Gæst
    jeg har siddet og smugkigget lidt og holdt øje med hvad i har snakket om og har tænkt lidt og tænker om jeg kan nå at hoppe med, men det bliver altså også først fra næste uge af for kan ikke nå det i denne uge.. men synes det lyder ret spændende din ide.. og jeg har så fundet på en ide til hvad jeg skal lave, men skal lige have lavet prøver og tegninger, hvis jeg altså må være med :-)

  4. #44
    fredsminde Gæst

    Smiler

    jeg er på banen igen
    - og i fuld gang med at strikke - har desværre ikke fået taget nogen fotos undervejs - for der er pillet op mange gange fordi mit mønster valg og mine farver ikke harmonerede ret godt sammen - men 2 bane blev startet ( for 3. gang) igår aftes

    hvis du også vil være med Marion

  5. #45
    nette strik Gæst
    OM DU MÅ VÆRE MED,MARION, ja det er du mere en velkommen til, DU VIL VÆRE MED vil jeg sige, der er DESVÆRRE IKKE den storre interesse for Daisy`s DEJLIGE SPÆNDENDE projekt.Du kan sagtens når det,og alle andre også.
    Jeg er heller ikke rigtig startet endnu, kun nogle få strikke prøver, garn valg og kant masker m.m der er mange forskellige måder at slå op på, at strikke kant masker på. så det skal jeg lige have besluttet med mig selv, inden det endelige GÅR løs. har et par fri dage midt i ugen, de vil blive strikke dage, for at slappe lidt af og lade op til weekenden´s arbejde igen,

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    24 Jan 2011
    Geografisk sted
    ribe
    Indlæg
    423
    Projekterne har en interesseret tilskuer her !!

  7. #47
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af asta Se meddelelser
    Projekterne har en interesseret tilskuer her !!
    Har du ik`lyst til at være med og selv prøve ?

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Jeg synes ikke, jeg har mod på at være ikke - da jeg er helt "grøn" i denne teknik - men følger også med på sidelinien.

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Og jeg har stadigvæk så meget i gang, som jeg gerne vil have færdig først.

    Men hvis jeg engang sidder og mangler noget at lave, så kan det godt være, at jeg prøver.

    Indtil videre er jeg tilskuer og vil heppe på jer.

    Det er kun fornuftigt at snakke med sig selv. Så snakker man med et fornuftigt menneske.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #50
    marion Gæst
    jeg har altså heller aldrig prøvet det før, men prøver at lære det via de link der er og de virker da ok at gå til...

Side 5 af 12 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •