Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 12 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 114

Emner: Dobbelt-strik-sammen for alle 2012

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Hiver lige denne frem igen -http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30556 har strikket en bane i dag, men er ikke helt tilfreds med mønsteret - så tror det er begyndelsen til en hue. Desuden har jeg også fundet ud af, at banen midt på ryggen skal være 70 cm, så jakken skal altså være 70cm lang.Overvejer at lade de enkelte baner slutte på skuldrene, så der bliver et bedre sammen hold.
    Jeg bliver hele tiden smidt af min internet-forbindelse, så jeg opgiver at skrive mere nu
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg hepper stadig med på sidelinien. Men det ser spændende ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    30 Apr 2007
    Geografisk sted
    Nyrup
    Indlæg
    700
    Nu er det bare at jeg ikke kan strikke. men jeg kan måske alligevel godt være med, når jeg har tegningen og målene at gå efter. Så hvis det er projektet at følge anvisningen så godt som man nu kan, ja så vil jeg gerne deltage.

    Ser jo godt finessen med dobbeltstrik og pasform osv. Hopper også med på sidelinien
    Spelsauen
    varmestuestrikker

  4. #34
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Hiver lige denne frem igen -http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=30556 har strikket en bane i dag, men er ikke helt tilfreds med mønsteret - så tror det er begyndelsen til en hue. Desuden har jeg også fundet ud af, at banen midt på ryggen skal være 70 cm, så jakken skal altså være 70cm lang.Overvejer at lade de enkelte baner slutte på skuldrene, så der bliver et bedre sammen hold.
    Jeg bliver hele tiden smidt af min internet-forbindelse, så jeg opgiver at skrive mere nu
    så det bliver et bedre sammen hold, hvad mener du med det?????

    (Dit internet villle jeg KLAGE over til udbyderen, eller finde et andet selskab, det er jo ikke første gang du skriver om det problem.)

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Spelsauen, du kan være med som du har lyst og jeg synes, at det er spændende at se, hvad du finder på - Nette - jeg ligger i et område, hvor dækningen altid har været problematisk - undersøger regelmæssigt om der findes alternativer, men både TDC og Telia har meldt hus forbi og vil ikke garantere rimelig dækning - jeg har den bedste, nemlig 3, fik den for 5 år siden - og det har aldrig tidligere været noget større problem. Måske er der satellitter, der er ved at være nedslidt eller måske er det simpelthen min egen processor, der er ifærd med at gå på pension.

    Var inde flere gange for at rette: sammen - hold, men gav op pga forbindelsen. Det jeg mente var, at med en søm, eller en lille tværgående bane på skuldrene, vil der være mere hold på banerne. Og man kunne dele op på en anden måde. Muligvis med flere (eller færre) baner på ryggen.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  6. #36
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Spelsauen, du kan være med som du har lyst og jeg synes, at det er spændende at se, hvad du finder på - Nette - jeg ligger i et område, hvor dækningen altid har været problematisk - undersøger regelmæssigt om der findes alternativer, men både TDC og Telia har meldt hus forbi og vil ikke garantere rimelig dækning - jeg har den bedste, nemlig 3, fik den for 5 år siden - og det har aldrig tidligere været noget større problem. Måske er der satellitter, der er ved at være nedslidt eller måske er det simpelthen min egen processor, der er ifærd med at gå på pension.

    Var inde flere gange for at rette: sammen - hold, men gav op pga forbindelsen. Det jeg mente var, at med en søm, eller en lille tværgående bane på skuldrene, vil der være mere hold på banerne. Og man kunne dele op på en anden måde. Muligvis med flere (eller færre) baner på ryggen.
    Havde også tdc, men det gik ikke her, kun problemer,det er dde gamle kabler de ikke vil skifte i jorden i UDKANTS Danmark, så er det underordnet vilket firma man vælger, de bruger jo de samme kabler.
    nu har jeg skyline det virker og er meget billigere.

  7. #37
    nette strik Gæst
    Er igang med farve prøver, hvor jeg pludselig er kommet i tvivl om hvilken kant maske jeg vil bruge, min plan er at sy stykkerne sammen, så derfor hvad vil blive pænest, åben eller lukket kant.

    Hvilken kant strikker du Daisy?
    og vil du strikke el. sy dem sammen?

  8. #38
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Jeg strikker med lukket kant - og de farver jeg vælger/har valgt skal harmonere med Opals Daggy - overvejer sammenhækling, med mørkebrunt, hjemmespundet alpakagarn, som Chrisson har spundet. Den er lækker dyb i farven og leder mine tanker hen på en fantastisk chokolade muffin, som man også kan få her i Odder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  9. #39
    nette strik Gæst
    tak for svaret.
    Du vil markerer samlingerne med (chokolade), striber, det glæder jeg mig til at se,

    jeg har planer om at samlingerne nærmest skal vær usynlige, men det har jeg ikke endelig bestemt mig for endnu.
    Laver nok en prøve at begge kanter, og syer dem for at se hvad jeg er til.

  10. #40
    fredsminde Gæst

    Smiler

    ferien er snart slut - øv - starter på job igen på tirsdag

    "lidt" strikning er det dog blevet til - både i Krakow og herhjemme

    den første bane er færdig - og jeg er startet på nr 2

    fotos af farver kommer senere - for nu skal jeg lave aftensmad

Side 4 af 12 FørsteFørste 12345678 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •