Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 114

Emner: Dobbelt-strik-sammen for alle 2012

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Jeg har så mange ting, at strikke i øjeblikket. Jeg tror ikke, at jeg vil begynde på noget nyt nu.

    Jeg gemmer links'ene, så kan jeg måske lave det senere, når jeg mangler noget at strikke.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har så mange ting, at strikke i øjeblikket. Jeg tror ikke, at jeg vil begynde på noget nyt nu.

    Jeg gemmer links'ene, så kan jeg måske lave det senere, når jeg mangler noget at strikke.
    Ja, og følger du med i hvordan det skrider frem her, så får du måske blod på tanden

    tror nemlig ikke, at du på noget tidspunkt kommer til at mangle noget at strikke så aktiv som du er
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #13
    nette strik Gæst
    for din ide.


    Jeg er med, sætter hjernen i blød......

    et eller andet må der nok kunne findes frem........

    Glæder mig.

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Jeg glæder mig også. Dejligt at du vil være med,
    Jeg har lige købt en bog, "Charts for Color Knitting" af Alice Starmore ny udgave, med over 100 A4 sider med klassiske og a la Fasset og meget andet diagrammer.
    Måske kan den gamle udgave fra 90erne lånes på biblioteket.

    Wawja for Søren, 18 titler på bib http://bibliotek.dk/vis.php?origin=s...term_aar%5B%5D=

    også Tudor Roses - jeg skal vist have bestilt nogle hjem
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Ja, og følger du med i hvordan det skrider frem her, så får du måske blod på tanden

    tror nemlig ikke, at du på noget tidspunkt kommer til at mangle noget at strikke så aktiv som du er
    Du kan være rolig, Daisy! Jeg skal nok følge med her.

    Men jeg er så længe om at strikke, derfor tager det så lang tid, før der er noget klar.

    Jeg skal se at blive færdig med de ting, jeg er i gang med først.

    Jeg har noget om dobbeltstrik i en eller anden bog (kan ikke huske hvilken).
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #16
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Jeg glæder mig også. Dejligt at du vil være med,
    Jeg har lige købt en bog, "Charts for Color Knitting" af Alice Starmore ny udgave, med over 100 A4 sider med klassiske og a la Fasset og meget andet diagrammer.
    Måske kan den gamle udgave fra 90erne lånes på biblioteket.

    Wawja for Søren, 18 titler på bib http://bibliotek.dk/vis.php?origin=s...term_aar%5B%5D=

    også Tudor Roses - jeg skal vist have bestilt nogle hjem
    fint, tak for info,
    ja, der er mange muligheder, http://www.jessica-tromp.nl/1intarsi...lourcharts.htm er også god synes jeg.
    http://www.jessica-tromp.nl/knitpatt...20patterns.htm

  7. #17
    fredsminde Gæst

    Smiler

    ja - tak for links
    men det bliver vist for kompliceret til mig - vil gerne have det mere enkelt

    - har tyvstartet
    men der kommer først fotos senere

    skulle måske lige fortælle at jeg strikker med
    New Zealand Lammeuld fra Filcolana
    - håndfarvet ( af mig )
    på pind nr 3½

    - så det er slow knitting

  8. #18
    nette strik Gæst
    det er ved at være så længe siden jeg har strikket dobbelt strik, jeg kan slet ikke huske at tage masker ud, hvordan gør I ??????????

    TAGER UD PÅ BEGGE SIDERsamtidig, og drejer så maskerne, nej jeg må ha begyndt og have det i hænderne, så kommer det måske tilbage i hukommelsen

    måske der findes en video på you tube.??????

    det er min plan at strikke en omvendt dobbelt strikket vante i aften, hvis ellers jeg kan huske det

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    det er ved at være så længe siden jeg har strikket dobbelt strik, jeg kan slet ikke huske at tage masker ud, hvordan gør I ??????????

    TAGER UD PÅ BEGGE SIDERsamtidig, og drejer så maskerne, nej jeg må ha begyndt og have det i hænderne, så kommer det måske tilbage i hukommelsen

    måske der findes en video på you tube.??????

    det er min plan at strikke en omvendt dobbelt strikket vante i aften, hvis ellers jeg kan huske det
    Jamen Nette!!
    Får du brug for det ?? Du strikker jo i lige og lange baner

    Synes dog at jeg har set det et sted, men husker ikke hvor. Men forstår ikke hvorfor du vil dreje maskerne
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  10. #20
    nette strik Gæst
    Til kiminoen får vi rigtig nok ikke brug for det, men jeg vil strikke et par vanter i aften, jeg husker /skrev også forkert, mente drejet, mener udtagningen er ved at strikke i forreste og bageste maskeled, på forreste og bageste maske,en af hver farve, derefter drejes maskerne på næste pind.
    det lyder hvis som noget vørvl

Side 2 af 12 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •