Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 14

Emner: Zirikit`s færdige arbejde

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279

    Zirikit`s færdige arbejde

    Så fik jeg lige taget mig sammen til at få lidt billeder lagt ind, der er ikke kun ting jeg har lavet i 2012 men også 2011
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Ja det er et stort arbejde men de har heldigvis fået 35timers hjælp i ugen fra kommunen jeg kan ikke åbne billederne fra min mobil men vi skal besøge dem i maj og se den in real for første gang så skal jeg nok tage nogle billeder af "alle" ungerne og tæpperne, lige nu står håndarbejdet på hækling nin datter har ønsket sig et tæppe på 2mx1.5m det er et mega arbejde, der kommer lige et billede af de første 0.38x200cm og så et par sokker jeg også har strikket i år, jeg er lige fårdig med et stort sjal det er lige i stræk så der kommer et billede senere.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Tak for de søde ord, baby trøjerne er strikket i et stykke og skal bare sys sammen i siderne og videre i ærmet,
    Hov var da lige ved at glemme denne cardigan der er strikket i Rustik fra hjerte garn der er en baby akparka og det skønneste bløde garn og så har det en lang løbelængde
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Jo jo sjalet skulle lige strækkes inden jeg tog billeder
    Her er det så
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Hmm ved ikke og jeg vil have to i samme mønster? hvis jeg skulle strikke den igen bliver det helt sikkert med en anden kant den var jeg da bare så´ træt af at strikke og trods kanten er meeega lang kunne jeg ikke lære de 12 rækker der skulle gentages igen og igen så jeg måtte have mønsteret til sidste pind, det er også derfor jeg kun har lavet kanten på de to sider og ikke alle tre sider som du har men kan godt se at det er pænere

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så blev jeg færdig med nogle småting til trillingerne vi skal besøge på fredag så det var jo lige i sidste øjeblik
    jeg har strikket 6 små savlesmækker og hæklet 3 suttesnore samt 3 hagesmækker, der er syet vådligger lagen på bagsiden så de små ikke bliver våde på brystet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så fandt jeg billederne af tåpperne jeg lavede til trillingerne for ca 6md siden og så billeder som lovet af de tre vidundere.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Tja jeg ved godt det måske ikke er årstid for halstørklæder men jeg fandt lige én nøgle båndgarn i Netto der var sat ned til 15kr så kunne jeg ikke lige lade være med at strikke et tørklæde som pigerne måtte slås om ej det blev til den yngste for jeg er jo igang med et tæppe til den ældste, så havde vi lige besøg af nogle venner og hun ville gerne have et tørklæde af noget pelsgarn (jeg også har købt nedsat i Netto) jeg ved nu ikke om hun kan lokke det fra hendes mand igen for som I kan se indtog han det straks
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    6270 Tønder
    Indlæg
    279
    Så fik jeg strikket og filtet den hvidvins køler jeg fik garn og mønster til af minda i sommerswap 1012
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Å første gang jeg så sådan en vinkøler på en resturan hvor vi sad udenfor i 40 graders varme i Østrig og skulle nyde et glas koldt hvidvin tænkte jeg hvad pokker de bildte sig ind at holde den varm..... ja jeg lærte noget andet
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •