Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: mini123 strikketråd 2012 :) pulsvarmere og halsrør #14 18/10 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180

    mini123 strikketråd 2012 :) pulsvarmere og halsrør #14 18/10 2012

    Nu hvor jeg er startet på job har jeg ca 40 min. med bus hver vej - det nyder især nogle af mine ufoer godt af :)

    Jeg gik for et par år siden igang med et granny smith sjal - og fik det lagt til side...

    jeg fandt det igen omkring jule tid og havde problemet - opskrift var væk, og fandt jeg den så vidste jeg ikke hvor jeg var kommet til i mønster.
    Jeg kunne ikke pille op i det kid mohaire (det var blevet filtet for meget ind i hinanden)

    Men nu har jeg i bussen brugt tiden på at hækle lidt kant rundt om, og det er da blevet brugeligt. Lidt løs i øverste kant, men det kan måske klares ved en udspænding.....
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    så blev jeg færdig med min korte ugle poncho - den bliver dejlig i de kølige sommeraftner på terasse, i kolonihaven....

    Brugte også et par af mine ugleknapper i kraven - så man ikke ehøver at den er højhalset hele tiden..

    Strikket i uld -så den er dejlig lun...
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Ja - fortsætter med lille sjal i effekt garn - garnet overfaldt mig i fredags - og jeg måtte tage det med mig hjem - det består af mange forskellige garntyper, og jeg måtte bare prøve at strikke af det - ulempe - det var temmelig dyrt - men schyyyyyyyyyy - vi siger det ik til nogen vel :p

    Jeg er igang med et mere - lidt anden garntype - jeg kan ikke gøre for at garn hoppe i min kurv - jeg gik ellers bare ind for at hente ent enkelt nøgle mohaire
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg aa.jpg (25,7 Kb, 17 visninger)
    • Filtype: jpg bb.jpg (48,4 Kb, 14 visninger)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    For et stykke tid siden hæklede jeg et hold pulsvarmere - men syntes at kanten var for "løs/flagrende" - så de blev givet til en veninde.

    Så i stedet for at lave et sjalstørklæde af resten af garnet som jeg egentlig havde planlagt, lavede jeg et par mere til mig selv, som jeg er mere tilfreds med, blondekanten flagrer ikke - og af det garn der blev tilbage et halsrør/løs rullekrave, men alligevel så lang jeg kan have den som hætte - så nu kan det godt blive køligt :)




Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •