Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 4 af 4

Emner: Strikkefeen´s Færdige arbejder 2012 Nyt i #20

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124

    Strikkefeen´s Færdige arbejder 2012 Nyt i #20

    SÅ fik jeg endelig taget lidt billeder, af de få ting jeg har fået lavet her i 2012. Håber der kommer meget meget mere

    Først lidt nybegynderkort
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Og så lidt blandet fra i dag.

    Hårelastikker - Flere er på vej! En lille nålepude . Og så HAVDE jeg lavet en fin mobiltaske af et par gamle jeans og blondebånd - Men haps - den snuppede min mor, så snart den var færdig.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Og så her til sidst min.. min... Ting!

    Da jeg skulle strikke strømper i går, skulle jeg liiige prøve dominostrik.. Og tja.. så blev strømperne altså til det her
    Kan stadig ikke finde ud af om det er pænt, sejt, eller tude grimt.. Men jeg synes det er sjovt at strikke, da jeg ikke ved hvordan næste "rude" kommer til at se ud . Farveskift har jeg intet at gøre med, det er simpelthen det multifarvede garn der bestemmer her.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Feb 2009
    Geografisk sted
    Esbønderup, nordsjælland
    Indlæg
    124
    Jeg var ellers igang med min aller første bluse til min store pige, og alt tegnede godt, indtil NOGEN fik lagt en af de der kuglepenne, med flydende blæk oven på strikketøjet, hvilket resulterede i en KÆMPE og meget blå plet. Det kunne ikke reddes, så det strikketøj der ellers havde taget så lang tid blev kasseret

    NÅ, men så fandt jeg på at strikke strømper til min far.. efter flere forskellige forsøg, er dén sag stadig uafgjort - Hvorfor skal have sådan en mærkelig fod?

    Dernæst kastede jeg mig så nogle tøfler til pigerne. Jeg fandt en nem opskrift hos DROPS, da jeg ikke har prøvet at lave sådan nogle før, og her er resultatet

    De første jeg lavede er de "lyserøde". De er strikket af alm. lilla BumBogarn, sammen med en tråd rosa mohair. Det giver en god effekt, og får dem til at virke behagelige, varme og bløde synes jeg. To knapper i forskellige størrelser er sammen føjede, og påsat som pynt.
    Man kan GODT se det er de første, de er lidt asymmetriske

    Igår strikkede jeg så de grønne til in store pige på snart 6 år. De er lavet af noget fleecegarn. Hvad det hedder og hvor det kommer fra kan jeg ikke huske, og ingen bandaroler er gemt De er strikket med en "glimmertråd" eller hvad det hedder. Det er første gang jeg har prøvet at strikke med det, og jeg glædedes over at det ikke var svært, og det gav en dejlig glimmereffekt. Påsat er en fin sløjfe.
    Man kan godt se på disse, at de ikke er de første. Jeg har gået mere op i at det skal se pænt ud og at de skal passe sammen
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Glade forårshilsner fra Strikkefeen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •