Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: Symaskinenåle????

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    5

    Symaskinenåle????

    Hej

    Jeg har for et par år siden købt en billig symaskine i netto, det er en Queen Deluxe 333. Jeg syr ikke så meget som jeg gerne ville, så det skulle bare være en billig en .
    Nu er det sådan at jeg har knækket nålenog det burde jo ikke være noget problem. Jeg ledte i mine gemmer og fandt da også flere æsker med nåle af forskellig kvalitet. Nu bliver det så for alvor et problem, for de nåle jeg havde liggende er ganske almindelige symaskinenåle, men de kunne ikke komme i .
    Jeg måtte i skraldespanden og finde den knækkede nål, og ganske rigtigt, den er meget mindre i kolben og kolben var rød.

    Jeg har forgæves ledt på nettet, men kan kun finde de almindelige nåle.

    Er der en der kan hjælpe?????

    KH Pia
    piaringo

  2. #2
    marion Gæst
    Har også sådanne en så det håber jeg sørme ikke kigger lige på min imorgen har lige købt nogle nye nåle i stof2000 så ses lige om de passer

  3. #3
    marion Gæst
    dem jeg har købt i stof2000 passer fint har lige prøvet dem de hedder schmetz universal nåle min maskine hedder queen deluxe 222 hov ser lige din hedder 333 gad vide hvad forskellen er....

  4. #4
    Inger1 Gæst
    Hvis jeg var jer ville jeg ringe hertil for at få de rigtige svar.

    http://www.rce.dk/da_pr/queen_deluxe_333/

    Inger

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    giver Inger1 ret - og tænk lige p at det kan have noget med garanti at gøre hvis I har sat en forkert nål i.

    Men ser at der er Dansk manual til - står der ikke noget om nålene i den om ikke andet så på de bagerste sider under fejlfinding ??????

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.847
    Hvad med at spørge hos nogle af de forretninger rundt om i landet, der reparerer symaskiner (lige som Malle i Snedsted)? Mon ikke de har et lager af symaskinenåle.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    Falster
    Indlæg
    5
    Ja, jeg overvejer også og ringe til firmaet for at spørge.

    Jeg har ingen problemer med garanti, de almindelige nåle kan slet ikke sættes i, de er alt for store, så......

    Tak for jeres bud....
    piaringo

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •