Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 11

Emner: Når bilen bare kører

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Når bilen bare kører

    Ja i fredags fik bilen bare lov til at kører os rundt i midt Jylland, lige pludselig lavede den en uvending næsten på 2 hjul og vi blev kastet ud af bilen og ind på en genbrugs butik... Uha det skal den altså passe på med at gøre for se nu her loppe.jpg

    2 massive lysestager der er tunge som et ondt år - en fregat stage - den skønneste træskål - og hvilken flot træ udskåret dåse - og 2 ting ophæng der forhåbentlig vil komme til at frelse nogle fugleunger i at flyve ind i vores vinduer, hvad tror i vi kom af med for det
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Skal vi prøve med 50 kr for det hele.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #3
    fredsminde Gæst

    Smiler

    nej Lene - det er for meget
    max 35kr minus det Hundeuld fik pruttet prisen ned - for hun er vel ikke jyde for ingenting
    mit bud er derfor 25kr

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Nejj har I også sådan en bil, der er selvbestemmende ang. retningen.

    Vores har et zigzag gen den har arvet fra vores tidligere biler.

    Et er at man kan samle sig lidt billige ting - noget helt andet er den oplevelse/glæde der er ved at kikke, mærke og snakke med nostalgiske tunger :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nemlig Bedstemor..

    Ja så billig fik vi altså ikke tingene 170.- for det hele og det er meget billig , bare en af stagerne giver man snildt 250.- i en hver anden genbrugs forretning, så vi er meget glade.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Så skal I altså passe på, når I kommer herover... Jeg siger bare lige, at inde ved Netto i Nexø, på den anden side af vejen, der ligger en genbrug, som indimellem får min bil til at dreje den forkerte vej, når jeg skal have mælk
    og Julemor

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Vores bil lever sit eget liv....og min yngste datters ligeså(det har været vores bil engang)....Den stopper automatisk op ved alle genbrugsbutikker....og hvis der står halv pris på skiltet, så er den bare ikke til at få igang uden man har været derinde...!!!!Jeg er stadig en god genbrugsshopper, min datter er bare en superdygtig en af slagsen!Når vi står ved kassen går jeg i chok over de ting hun har fundet----som jeg slet ikke så! Men det bliver jo i familien......!

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ej altså Zep nu har du jo allerede sagt det, så nu planlægger den bil jo turen..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hov vi glemte at få maleri med lopp9.jpg det var også med i prisen , det er ca 30x20 cm
    Sidst redigeret af hundeuld : 03-06-2017 kl. 22:10
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så kom der lige til at hoppe disse 4 tin snapseglas20170602_094630.jpg over i vores bil 20.- for dem alle 4
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •