Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Tempel i Danmark

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Tempel i Danmark

    Vores bil har det jo med at kører den vej den selv vil og den elsker ikke motorveje

    Se nu her på en almindelig fredag hvad der lige pludselig dukkede op på en lille vej der kørt paraelt med hovedvejen.

    1_a.jpg 1.jpg 2.jpg
    3.jpg 4.jpg 5.jpg

    Vi anede faktisk ikke hvor vi var, så dagen efter ind på krak for at tage nogle udgang punkter hvor vi viste vi havde været så fandt vi det Vejlevej 114 Brande,der ligger dette tempel for Hinduer og præsten hedder Lalitha Sripalam. På krak.dk kan i ikke se templet, der ligger bare en gård.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Fedania Gæst
    Nøj en perle sådan at støde på. Det er ikke lige noget man støder på til hverdag :)

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192
    Det ser meget smukt ud

  4. #4
    Inger1 Gæst
    Har nu fået at vide det ikke var der vi var på besøg............De lignede ellers hinanden meget.
    Inger

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Ho Hoooh - den bil vil jeg gerne låne - den er sikkert ligeglad med, at jeg ikke har kørekort
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Nordsjælland
    Indlæg
    79


    Nej, hvor skægt! Torsdag formiddag, i en bil på vej fra København til Herning, førte GPS'en os forbi præcis det tempel. Vi undrede os også over, hvad det var. Det mysterie er hermed opklaret
    Mvh
    Salvia

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Hold da op, det er flot
    Varmt Knus & Kram.


  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2009
    Geografisk sted
    østjylland 8500
    Indlæg
    319
    Jeg tror på din bil er sjælden Hundeuld.....gang på gang bestemmer den selv....lær den at finde billige benzinstationer, når den har den vane.....

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •