Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: OPLYSNINGER om varmestuestrikkernes strømpegarn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    OPLYSNINGER om varmestuestrikkernes strømpegarn

    Strømpegarn Strømpegarn mangler vi jo konstant, for det er ikke det der kommer mest ind af, så vi må ud og købe .

    Pengene til dette køb kommer fra kigkasse.dk salg og jeg lægger rokkens banner pengene ind i den kasse også. + vi nogen gange er heldige at få lidt fra et fond.

    DERFOR som de fleste af jer ved

    Der må ikke strikkes andet end strømper af rokkens strømpegarn

    Vær opmærk som på det er voksen herre strømper der er mest brug for str 42 til 44.

    Skulle du virkelig brænde for at lave Børne strømper af nogle rester, så begynd med str 32 og op efter.
    Sidst redigeret af hundeuld : 13-04-2017 kl. 21:05
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hiver lige den her fremi min kaffe pause af strømpestrikning
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Jeg sad lige og kom i tanke om en samtale jeg havde med en hjemløs til festugen her i Vordingborg sidste år. Der er nogle hjemløse der kommer til festugen år efter år, og et par af dem havde fået stjålet bl.a. deres Hus Forbi jakker, mens de sov om natten. Dem gav vores børnebørn en skilling, og vi kom lidt i snak på den måde. Han fortalte, at han fik strømper fra varmestuestrik, men om jeg ikke ville give en oplysning videre til "de dejlige damer der strikker til os hjemløse".
    Så det gør jeg her: Han bad om at strømperne ikke blev strikket så brede, for os hjemløse, som han sagde, er jo tit ret tynde, også oppe omkring benet, og så varmer strømperne ikke, og de ruller rundt omkring foden, når de er for brede, og det er ikke rart.
    Så det være hermed gjort - god påske derude

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •