Når nu det er OK med designeren sætter jeg lige min oversættelse ind:
(Jeg har forsøgt at gøre det så ordret som muligt, af respekt for designeren)

Wingspan – dansk oversættelse
©maylin-tricoterie-designs
Materialer:
7 markører
1 anderledes markør (den flytbare)
100g (400m) Tri’Coterie MCN Sock
3.5mm rundpind 60cm.

Forkortelser:
R= ret
P= pind
Pm= placer markør
Pfm= placer flytbar markør
Ffm= fjern flytbar markør
Lmr= løft maske ret over på højre pind
Lmv= løft maske vrang over på højre pind
Slo= slå op
La= luk af

Selv om sjalets asymmetriske form kan se skræmmende ud, vil det muligvis været et af de nemmeste sjaler du nogensinde vil komme til at strikke. Designet består af 8 retvinklede trekanter, der hver især udspringer fra den foregående, hvorved bueformen skabes. Der er ingen sammensyning, alt opnås ved hjælp af vendestrik. Der er dog ingen grund til at lade sig skræmme, der bruges ikke omslag og hele arbejdet er strikket i retstrik.
Maskemarkørerne vil gøre det hele meget nemmere. Du skal bruge 7, der alle skal blive hvor du placerer dem til arbejdet er færdigt. Og derudover en ekstra, der flyttes med efterhånden som pindene bliver kortere. Hvis du følger instrukserne omhyggeligt de første par pinde, vil mønsteret efterhånden automatisk falde dig let og indlysende.
Vær opmærksom på at dit opslag ikke bliver for stramt både i begyndelsen og inde i arbejdet.

Slå 90 m op.

1. trekant
1. p : Ret
2. p : Lmr, 2r, pfm, strik r pinden ud
3. p : Lmv, strik til markør, ffm, vend
4. p : Lmr. 2 r, pfm, strik ret pinden ud
Gentag 3. og 4. pind til der ikke er flere masker – intet sted at placere den flytbare markør.

2. og alle de følgende trekanter
1. p: Lmv, strik ret til 16 m FØR markør ( på trekant nr. 2 er det ikke til en markør, men til enden), vend
2. p: pm, Lmr, 2 r, pfm, strik ret til enden. Slo 16 m, vend
3. p: Lmv, strik til markør, ffm, vend
4. p: Lmr, 2 r, pfm, strik ret til enden
Gentag 3. og 4. pind til der ikke er flere masker

Efter 8. og sidste trekant.
Lmv, strik alle maskerne på pinden og fjern markørerne efterhånden som du kommer til dem. Vær opmærksom på at nogle masker kan vende forkert, så du er nødt til at vende dem eller strikke dem gennem bageste løkke.
Strik 4 pinde og luk derefter af.