Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 31

Emner: Snart Fasterlavn

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Den må vi have sendt ind til Bilka

    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    25 Mar 2010
    Geografisk sted
    8700 Horsens
    Indlæg
    397
    Her er Laura i sit muse-kostume efter at hun havde været ude at "rasle". I dag skal kostumet så med i skole til tøndeslagning og optog.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Husk at smile til verden - så smiler verden til dig.
    Medlem af føs'dags-gruppe 2

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er hun sød..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Hun er da sød og godt med en 'musepels' i den her kulde ....

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Der blev arbejdet i aftes og videre siden i eftermiddags... Viktoria har klippet blomster ud af kraftig filt og filtet med uld som midte på dem. På torsdag skal hun til fastelavn i rideklubben og er nu igang med en del af kostumet, som er ponyen Tulles ridedækken, der bliver dekoreret med blomster.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Det er sørme et stort arbejde hun lægger i det kustume. Jeg håber hun gemmer det bagefter.
    For omkring tolv år siden syede jeg den lilla Teletubbie til min søns lærerinde på hans sidste skoledag - den bliver stadig brugt, i år af lærerindens søster til fastelavnsfest

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tålmodighed tålmodighed får vi at se når det kommer på..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Indlæg
    3.515
    Hun har arbejdet helt usædvanligt tålmodigt og målrettet også lige siden - både med flere blomster og klargjort ponyen igår, så den var "skinnende ren" (bogstaveligt talt). Jeg gik igår igang med at sy bikostume af genbrugsmaterieler (eneste ikke genbrug er det pladevat, der er indeni). Jeg sprættede foer op som det sidste inden midnat og arbejdede videre fra 8.30 imorges og fik dragten færdig for 1 time siden...

    Vi havde begge glædet os til imorgen at tage en masse gode billeder og måske en chance for præmien som bedst udklædte... Men bedst, som jeg sad og redigerede billeder af mit arbejde, ringede gemalen hjem fra ridehallen, hvor de var taget ned for at træne sammen med hendes underviser. De har AFLYST arrangementet pga for få deltagere, stod der på opslagstavlen.

    Jeg håber på, at hun måske er til at lokke i hele udstyret imorgen alligevel, så vi i det mindste kunne få billeder. Men jeg er langtfra sikker på, at hun har lyst... Så indtil videre må I nøjes med at få mit kostume at se her.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Åh, det er godt nok synd for hende at de aflyser - jeg kan lige forestille mig hvor skuffet hun må være
    Jeg håber nu alligevel at hun vil fotograferes....

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Skærbæk
    Indlæg
    51
    Jeg er så småt begynt: Datteren vil være påfugl og sønnen Den blå Ninjago med fuld rustning. Og nu vil naboens datter også have hjælp til et påfuglekostyme.

    Hvordan er det nu man laver et tylskørt til en påfugl?
    Prædikernes bog 10:10 - Husk at file din Motorsav

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •