Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Bryllupsinvitation

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158

    Bryllupsinvitation

    Da vi skal giftes på rådhuset d.19.5.12, har vi ledt og ledt efter forhåndstrykte invitationer et godt stykke tid nu. MEN... Når vi så fandt nogen, vi kunne lide, som oz havde farverne med, ja så stod der altid "Kirke" og ingen med "Rådhuset". Og da der er plads til at tage 6 gæster med på rådhuset, skal der jo laves 2 invitationer.. hvilket heller ikk kunne lade sig gøre, med dem vi fandt.

    Så tog vi alligevel sagen i egen hånd og valgte at lave nogen selv. Det havde vi ellers sagt fra, da min tilkommende var klar over, at det nok blev mig, som kom til at sidde med det, hvilket mit helbred ikk lige er til :-(.
    Men vi fandt de kort vi ville bruge, bånd, papir, dobbelklæbende tape og SÅ gik vi ellers i gang :-D. Og jeg kom da ikk til at sidde med det alene, for han blev jo vild med at være med til det *GGG*.

    Her kan I se resultatet :

    IMAG0540.jpg

    IMAG0545.jpg

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Øv troede lige jeg blev inviteret til bryllup Ellers en flot indbydelse og har aldrig set nogen købte indbydelser til Rådhuset, mærkeligt da der er mange der bliver viet på Rådhus i dag inklusiv mig selv d. 25. november 1972.

    Inger

  3. #3
    Rysse Gæst
    De blev da rigtig fine.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    Inger... Nå, det troede du lige *ss*. Ja, det er underligt, at der ikk tænkes på at lave nogen, hvor de er egnet til et Rådhusbryllup eller bare en borgerlig vielse generelt. Der er jo oz dem, som ønsker at blive viet i en have eller på en båd osv og de må selv lave en indbydelse, eller i hvert fald en tekst, da de ikk kan købes.

    Nu skal vi så snart i gang med bordkortene og dem har vi styr på

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    14 Jul 2011
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Indlæg
    158
    1000 tak Rysse . Vi er oz selv blevet meget glade for dem og det er jo hovedsagen *ss*. Så bordkortene er oz klar til at blive kreeret nu

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Dejligt med hjemmelavede invitationer og bordkort - man hygger og tænker så dejligt, mens man laver tingene. : )

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •