Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Nye kort i #18 Kort - student - 1/6 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180

    Nye kort i #18 Kort - student - 1/6 2012

    Har et flip med foldede blomster i tiden - de skal trækkes på snor med et par perler i mellem og sættes i 3-4 rækker som "gardin" - men de kan også bruges til kort - syntes de er så søde og anvendelige :)

    negeklipper ligger så man kan se str. forhold - alle kender nok en 3i1 :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    03 Mar 2008
    Geografisk sted
    sæby
    Indlæg
    73
    Hvor er det dog bare nogle flotte blomster! Hvis du har en opskrift eller et link, som du vil dele, er jeg ikke sen til også at kaste mig ud i blomsterfoldningens kunst!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg har set vejledningen til dem i Hendes Verden fra i mandags.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Hvor sjovt hvis de har været i Hendes V - det er ikke det blad jeg køber oftest....

    Nej jeg lærte at folde dem for et år eller 2 siden - en veninde skulle bruge dem som pynt på bordkort og borde til sit bryllup - så der blev foldet mange i forskellige str. :)

    Jeg stod så med et gammelt flue fang og det gav mig så ideen til at ville lave et ala det som kunne pynte i et vindue ......

    Men vi står på hovedet i ombygning - så det går ikke helt så hurtigt som jeg ønsker, men skal nok smide et billede når jeg er færdig...

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Jreg folder stadig blomster - der bliver da fler og fler - men måtte lige have dette af vejen også :) selvom sønnen min syntes at de kunne da bare printes på et a4 og foldes :tongue: - og så var det klaret :fløjte:
    Så vi har haft et par snakke og så enkelt som muligt skulle det være - her er vores fælles resultat - han er tilfreds - så må mor jo nøjes :flowers: - havde elles lidt mere pynt det ville have passet der på :D
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Ja - sig nærmer tiden - hvor studenterne springer ud....

    fiskekortet sneg sig med...

    og så kom uglen

    Det er A5 størrelse.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg a1.jpg (31,1 Kb, 26 visninger)
    • Filtype: jpg a2.jpg (29,8 Kb, 29 visninger)
    • Filtype: jpg a13.jpg (20,5 Kb, 21 visninger)

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Så blev der lavet lidt nye kort - det er dem vi skal bruge her til konfirmationerne - det var i sidste øjeblik - men vi skal også selv holde konfirmation - så er ved at være presset :)

    Skulle så også lige af prøve det nye kamera - har fået smidt oplader væk til det elers udemærkede gamle - og man kan da ikke undvære et kamera til en konfirmation - vel ;)

    Så nu tester vi om jeg kan finde ud af at bruge det nye :D
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Studenter kort :)

    Ja - om ca. 3 uger forventer jeg at kunne give min datter huen på, men der er jo så mange der skal have en lille hilsen med på vejen, så er igang med kortene. Nogle kan dog nøjs´med et lille kort til at binde på en rose.

    Mangler lidt tillykke labels - dem kunne jeg ikke lige finde....

    Og lige et billede af den ægte hue ;)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Citat Oprindeligt indsendt af Rysse Se meddelelser
    Flotte kort. Og så har jeg aldrig set en sort studenterhue. Er den af skind ?
    Ja, hun har valgt den af skind - og sort fordi hun har knoklet ekstra hårdt og har taget et fag eller to ekstra på højt nivau (A fag)

    Tror man skal have 4 fag på A, men hun har taget 5 eller 6, har ikke helt styr på det - men huen får hun på, hun kan dumpe alle eksamner, og alligevel bestå - så højt er hendes snit lige nu :) - Så må vi se hvordan det ligger når hun er helt færdig ;)

  10. #10
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    Det ser ud til, at de har været i bladet i februar, så jeg prøver at surfe lidt på hjemmesiden
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •