Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Mini123 - hæklerier :) - lille Chihuahua nyt i #41- 19/9

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Jeg fik til opgave at hækle et par uglegrydelapper, her er den første, så skal den lige godkendes inde den næste laves....

    men fik en melding fra ungerne at det der er da ikke en ugle - det er da en pingvin - hmmmmm - den ska lige sluges, så det kan være der kommer lidt mere kant på vingerne, men det må vi se hvor meget garn det bliver tilbage.....

    Så fandt jeg på en ny model til ophæng - her sammen med en af de gamle - til sammenligning :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Ja ved det godt - men er ugle toset :blush: :tongue:
    Så fik en udfordring, og det er der så kommet denne ud af, den er ca. 56 cm, så må vi se om jeg får lov at hænge den op for manden - eller om den bliver "forvist" til fjerneste hjørne :laugh:
    Jeg smed den bare i loftet på nærmeste krog, det er ikke der den skal hænge :)



  3. #13
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Tak, rødmer helt....

    Men det med at se, og efterligne - vil ikke sige kopi - for det bliver aldrig ens.....
    Det er en evne jeg har haft siden barndommen. Min farmor som også var meget kreativ - slæbte mig altid med rundt til messer, for når hun så noget hun kunne lide - så kunne jeg fortælle hvordan hun skulle gøre - da jeg blev ældre, så kunne jeg også vise det

    Men hækling har jeg kun gjort ganske få år - ellers har jeg lavet alt muligt andet :)

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    04 Mar 2011
    Geografisk sted
    Himmerland
    Indlæg
    180
    Har haft dette halvfærdige tæppe til at ligge et stykke tid, men nu tog jeg mig sammen. Jeg købte på et tidspunkt et fleesetæppe på tilbud, klippede det op til 60x63 cm, syede kant sting så jeg kunne hækle en blonde. Men syntes der manglede noget - blomster tjoe - men syntes ikke det helt fungerede....
    Men så fik jeg jo mit ugle flip - og selvfølgelig - der havde jeg også nogle stykker der manglede lidt her og der - men voila - endelig færdig :)





    Og så havde jeg denne lille fætter, jeg kun havde hæklet nogle få rækker på - den smuttede lige med denne gang - så et projekt mindre......



Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •