Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 12

Emner: åååååhhh hvor dum

  1. #1
    drebis Gæst

    åååååhhh hvor dum

    så har jeg lige flyttet grænsen for hvor dum jeg kan være

    jeg strikkede denne dejlige trøje til en af mine venner
    http://www.familiejournal.dk/Handarb...jalskrave.aspx
    og jeg vidste han glædede sig til den blev færdig, så jeg ville da lige skynde mig at vaske den, så han hurtigt kunne få den
    meeeeeeen
    hvad gjorde fjolset her.....
    vaskede den på alm. 30 g
    smart gjort når det er strikket i uld

    så en filtet trøje er resultatet..hvor fedt er det når jeg har gjort et kup ved at købe garnet billigt

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    aaajjjjj, hvor surt..Det er ellers en FED jakke...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Hvor var det ærgerligt. Jeg kan lige forestille mig, hvordan jeg ville have det hvis jeg skulle tage sådan en ud af vaskemaskinen. Ellers en rigtig flot model.
    Venlig hilsen Tessie

  4. #4
    Fedania Gæst
    Øv øv øv!

    Jeg vil dog ikke sige mig fri for selv at kunne have gjort det samme - specielt lige for tide, hvor jeg slet ikke er mig selv (godt flytningen er overstået inden ugen er omme!)

  5. #5
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Øv og næppe en trøst at jeg har gjort det samme med en meget fin tynd hvid bluse :-)

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Øj, træls, og som Jeanne skriver, så er det nok ikke nogen trøst, at jeg også har gjort noget lignende - adskillige gange - men, hvor filtet er den? Hvis det er meget slemt - altså størrelse 2 år og hårdt, så kan du jo klippe lapper ud af den, som du kan bruge til noget kreativt, f.eks en kaffe eller te hætte, diverse kropsvarmere.
    Hvis det ikke er så slemt - stadig elastisk, måske krøbet 1-2 størrelser - så prøv at gøre den gennemvåd, og træk godt ud i den og læg den til tørre mellem håndklæder.
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Altså hvor er det mega ØV.

    Det er en flot jakke - går du i gang med den igen?
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  8. #8
    marion Gæst
    skod kender det godt har gjort det indtil flere gange så kan man godt have lyst til at banke sit hovede adskillige gange ind i væggen...

  9. #9
    Tilmeldingsdato
    05 Jun 2008
    Geografisk sted
    4300 Holbæk
    Indlæg
    13
    Kender du ikke en minifyr, der kan krybe i den? Ellers er detskosåler, men hvor er det bare ærgerligt!
    Lis H.

  10. #10
    drebis Gæst
    det må jeg prøve for den er ikke MEGET filtet men dog sådan at det absolut ik er den samme som før
    Citat Oprindeligt indsendt af daisy Se meddelelser
    Øj, træls, og som Jeanne skriver, så er det nok ikke nogen trøst, at jeg også har gjort noget lignende - adskillige gange - men, hvor filtet er den? Hvis det er meget slemt - altså størrelse 2 år og hårdt, så kan du jo klippe lapper ud af den, som du kan bruge til noget kreativt, f.eks en kaffe eller te hætte, diverse kropsvarmere.
    Hvis det ikke er så slemt - stadig elastisk, måske krøbet 1-2 størrelser - så prøv at gøre den gennemvåd, og træk godt ud i den og læg den til tørre mellem håndklæder.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •