Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: daisy's færdige arbejder 2012, endnu mere nyt i #82#

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Så er den blevet færdig - og hun har allerede bestilt en mere - mønstret er fra vogue-knitting 2008 (mener jeg) og hedder Yoke Pullover - hatten er fra Elsebeth Lavold's Vikingamönster i Stickat, bare lidt anderledes
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    Dobbeltstrik

    Har ikke farvet siden sidst - og heller ikke fået taget billeder af færdige arbejder - men her er lige halvdelen af en fødselsdagsgave (anden halvdel (nr.2 grydelap)) er en drage, men den er ikke færdig endnu.

    Lappen har fået mig til at koge igen, så en idé jeg længe har haft i forbindelse med teknikken - dobbeltstrik!!!

    Jeg synes virkelig at det kunne være spændende at starte en "strikke sammen" ca. 1. maj med projekter strikket med dobbeltstrik.
    Forestiller mig, at oplægget skal være en cardigan/kimonojakke, strikket i baner (bedste pasform vil nok være at banerne bliver strikket oppefra og ned/nedefra og op) og i disse baner indgår forskellige motiver ad libitum.
    Jeg kunne tegne en skitse som grundmodel/forlæg.

    Hvad tror I, der kigger på mine ting?? Vil andre tænde på den idé??
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456
    Så fik jeg endelig denne færdig - det er meningen, at jeg vil prøve på at få nogen interesseret i modellen, hvorefter jeg vil strikke ønskede farve-varianter, mangler nemlig noget, der kan suplere min folkepension - inspirerationen sprang ud af Marianne Knorborgs mysterie sjal, mens jeg var i gang med det.
    Det er one -size, både min datter størrelse small og jeg størrelse large kan passe den, og den har et flot fald og nydelig pasform - desværre glemte jeg at tage et billede af min datter med den på, men det kommer i løbet af ugen. Det er så her, samt lidt mere nyt - arm-varmere og halsklud
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    11 Aug 2010
    Geografisk sted
    Odder
    Indlæg
    456

    nyt i #73

    Lige et billede mere - plus de ekstra der er kommet til i 73
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Gode ønsker til alle hele året
    Kom nu vinter

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •