Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 24

Emner: Regnbuekage

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Kan kun være enig men vil sørme også gerne vide hvordan du undgår det "løber sammen" når du bruger så mange farver

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Prøv at google "regnbuekage".... Dejen er så tyk/sej at den slet ikke løber sammen... Meget nem at lave :-)
    - Carpe Diem! -

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Hold op det er da en fed kage! Den må jeg prøve at lave til min søns fødselsdag. Han fylder godt nok 19, men mon ikke gæsterne og søn synes kagen kunne være sjov alligevel :D
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af Unger Se meddelelser
    Prøv at google "regnbuekage".... Dejen er så tyk/sej at den slet ikke løber sammen... Meget nem at lave :-)
    Har lige prøvet at google...der kommer mange hits. Hvilken har du brugt?
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    375 g smør, 375 g sukker, 6 æg, 375 g mel, 4 spsk mælk - og så tilsætte jeg vanillesukker og mandelessens... Bages ved 150 grader.
    - Carpe Diem! -

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af Unger Se meddelelser
    375 g smør, 375 g sukker, 6 æg, 375 g mel, 4 spsk mælk - og så tilsætte jeg vanillesukker og mandelessens... Bages ved 150 grader.
    Tusind tak for opskrift Hvor lang tid fik den i ovnen? Og...nu er jeg ikke så kreativ når det gælder bagning, jeg plejer at holde mig striks til opskriften, så må jeg spørge hvordan du så gjorde for at lave striberne/lagene? Startede du fra midten og ud, eller?

    Hvor køber man i øvrigt alle de fine frugtfarver henne?

    Håber det er ok at jeg bombarderer dig med spørgsmål
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    05 Dec 2007
    Geografisk sted
    Storkøbenhavn
    Indlæg
    347
    Farver dejen og starter så med at komme første farve i midten af formen... Næste farve kommes oveni i midten og formen bankes let mod bordet så dejen ligesom flyder lidt ud. Næste farve kommes igen på i midten og så fremdeles... Håber det er til at forstå? Ifølge opskriften skulle kagen bages 35-40 min men min fik nok nærmere 50 min... Farverne er IKKE frugtfarve men levnedsmiddelfarve der er købt i kagebutik... Tror også Kop og Kande er begyndt at forhandle dem... Var det svar nok? :-)
    - Carpe Diem! -

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Fanø - 6720
    Indlæg
    304
    Citat Oprindeligt indsendt af Unger Se meddelelser
    Farver dejen og starter så med at komme første farve i midten af formen... Næste farve kommes oveni i midten og formen bankes let mod bordet så dejen ligesom flyder lidt ud. Næste farve kommes igen på i midten og så fremdeles... Håber det er til at forstå? Ifølge opskriften skulle kagen bages 35-40 min men min fik nok nærmere 50 min... Farverne er IKKE frugtfarve men levnedsmiddelfarve der er købt i kagebutik... Tror også Kop og Kande er begyndt at forhandle dem... Var det svar nok? :-)
    Jeg har købt mine farver..også kaldet pasta farver...i Kop og Kande. Det farver bare SÅ meget bedre end frugtfarve. De er også super gode til at farve hjemmelavet modellervoks
    Mange hilsener

    Kastanje

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Super, tusind tak
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •