Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 63

Emner: Baby boble sko ?

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Du er da bare god
    Nette strik

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Hej Lene.
    Jeg er igang med opskriften, laver 3 str. fra sko str. 33 til 40. har lavet lidt om på opskriften fra baby skoen, den strikkes nu på rundpind el. strømpepinde, derved INGEN sammen syning. som der ellers var på videoen fra you tube, indslag nr 1. http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=29787


    Hvilken sko str. bruger du?
    Om 11 masker passer kan jeg ikke sige dig, da du ikke skriver hvilket garn du bruger. strikke fastheden på det garn?

    Jeg tror jeg har en opskrift skrevet ind og foto lagt på til i aften.
    Jeg har strikket i Filcolana Peruvian highland wool 18 m = 10 cm.Pind 5, jeg strikker alm. hvis du strikker stamt(Mener at have læst det et andet sted) gå en halv el. hel pind op- Jeg starter med 15 m på pind 5, til str. 37/38.
    Opskriften bliver så den ligner denne http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=29647
    Jeg vil prøve at strikke dem i ca. str. 37 - 38. Strikkefastheden kender jeg ikke (da der ikke er bandarole på alt varmestuegarn). Men bredden under foden passer fint. Jeg har målt den mod min fod. Det er mere et spørgsmål, hvor mange masker, jeg skal slå op til oversiden af foden. Men det finder jeg vel ud af.

    Jeg ved ikke engang, hvad garnet hedder eller hvad det er for noget garn.

    Du skrev selv, at 15 masker var for meget. Derfor prøvede jeg mig frem indtil jeg blev enig med mig selv om, at 11 masker er ok antal til bredden.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #43
    nette strik Gæst
    jeg fik uvendtede gæster i aften, så det blev ikke til noget med at skrive opskrift i aften,
    Jeg skrev at 15 m blev for meget på oversiden af foden, det er det til mig, str. 38 smal fod.
    men sålen starter jeg med 15 m, opskriften kommer i kikkassen,

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg har også små og smalle fødder (str. 37 - 38). Men mine kommer i varmestuekassen. Jeg kan altid strikke et par til mig selv, hvis jeg får tid.

    Jeg vil prøve mig lidt frem med oversiden (når jeg når så langt).

    I øvrigt har jeg tænkt mig at hækle dem sammen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #45
    nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg har også små og smalle fødder (str. 37 - 38). Men mine kommer i varmestuekassen. Jeg kan altid strikke et par til mig selv, hvis jeg får tid.

    Jeg vil prøve mig lidt frem med oversiden (når jeg når så langt).

    I øvrigt har jeg tænkt mig at hækle dem sammen.
    Så tror jeg lige min ny opskrift passer dig, den jeg har lavet til voksne strikkes rundt så der er ingen sammen syning overhovedet, den er meget nem og hurtig strikket , tyk garn og pind 5, har strikket 5 par nu, str. baby, 33- 36- 38 -40- kik i min tråd der er et foto af alle 5 par.
    Håber du støtter rokken med at købe nim ny opskrift, når den kommer i kikkassen.

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Det vil jeg gøre, Nette. Jeg vil gerne støtte ved at købe opskriften, når den kommer i Kigkassen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er opskriften været igennem Missemor hænder og ligger tilsalg i Kigkassen.dk under opskrifter

    Stor TAK til Nette strik
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Nu har jeg slået 15 masker op til hver side. Så må vi se, hvor stor den bliver.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Jeg tror, at jeg har lavet stykket med midtermaskerne for kort. Det ender midt på vristen og ikke helt oppe ved anklen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Så må du ha' fat på opskriften fra Kigkassen :-)
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •