Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Billede om til broderi ??

  1. #11
    krid Gæst
    nu har jeg lige tjekket embird siden og den der digitizing er selvfølgelig den dyreste TYPISK......... ved ski ikke om jeg skal købe den, aner jo ikke om jeg nogensiden får tid til at lave noget med den og er måske liiiiidt dumt bare for at kunne lave noget til min kollega, meeeen på den anden side, ved man jo heller ikke om jeg evt. kommer til at bruge den til noget andet smart i fremtiden
    Har du opgraderet din embird til den sidste nye???? og hvis... er der den store ændring fra den gamle ???

    Jeg er også rigtig glad for mine ting i embird og Iconizer er guld værd så man kan se billeder af broderierne.....

  2. #12
    kaffe Gæst
    Jeg har Embird 2006 build 4, så jeg kan se at de har lavet en enkelt build siden jeg købte min, men sådan er det jo med sådan noget SW, der kommer hele tiden nyt

    Da jeg købte Embird ville jeg egentlig gerne have det hele, men så kom nærrigheden op i mig, med alle de designs der findes rundt omkring, så må jeg altså vente med den der digitizer, men den er helt klart på min ønskeseddel

  3. #13
    kaffe Gæst
    Jubiii, det ser ud til at man med Embird 2006 build 4 gratis kan uploade til build 5

  4. #14
    krid Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af kaffe Se meddelelser
    Jubiii, det ser ud til at man med Embird 2006 build 4 gratis kan uploade til build 5
    HEH din heldige kartoffel....... ( jeg ved ski ikke engang hvad mit hedder ) men det er vist 1 1/2 - 2 år siden jeg købte embird, ved bare ikke om det vil kunne betale sig for mig at uploade til sidste nye...

  5. #15
    evo7 Gæst
    Jeg har et program til min Singer som hedder Photostich den laver billeder om til broderi.

    Jeg ved ikke om du kan bruge den på din maskine.

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Hej jeg hedder Grethe! Jeg har husqarna 950E, i den er der et program der hedder Picturestitch, Her kan du scanne et billed ind, og så er der en knap hvor du kan create stitch. og vupti du har et broderet billed så er det bare med at få det i maskinen og så sy. Det er nemmere end nemt. Håber du kan bruge det til noget. Ellers så læs lidt i dine manualer.
    Hilsen Grethe

  7. #17
    krid Gæst
    IIHHH mange tak for svar, det skal da prøves, når jeg får en smule tid, men nemt det lyder det :-)):-))

  8. #18
    krid Gæst
    Nu har jeg lige prøvet det, meeeen det bliver noget sløret, man kan faktisk ikke se hvad der er på når det er lavet om til sting , hvad mon jeg gør forkert, ??? jeg tog et billede og brugte de 2 knapper du skrev, men man kan stort set ikke se hvad der er på når det er lavet om, nogle foreslag ?? :-))

  9. #19
    the_dane Gæst
    Til min Janome har jeg et program der hedder Customizer og det kan digitizere lidt og sagtens et foto eller et jpg.
    Men ellers er jeg super glad for Embird som jeg bruger meget. Jeg har embird 2006 build 5 (man skal jo udnytte man kan opgradere gratis :)

    Ja, Iconizer er super og med til man får et godt overblik over sine broderier.

    Håber det hele lykkes for dig som du gerne vil have det.

  10. #20
    krid Gæst
    Jeg har også customizing, men der sker ikke en dyt når jeg prøver at lægge billeder ind fra den mappe hvor mine billeder er, jeg har også Embird, men har ikke lært hele programmet endnu..... ((( hvis jeg bruger en mappe med broderier kommer den med det samme i customizing, men ikke den mappe med alle mine billeder i ????? aj aj aj hitter nok aldrig ud af det.. :-))

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •