Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27

Emner: Billede om til broderi ??

  1. #21
    the_dane Gæst
    Krid:
    Du skal lægge filerne ned i den mappe der hedder noget med emb5 (mener jeg det er) og så kan du se dem i cutomizer og på maskine uden problemer.

    Faktisk er det super let at lave en jpg fil om til cross stiches i cutomizer. Jeg hentede bla. en fil hvor det hele står beskrevet trin for trin og endda med billeder hele vejen. Rigtig idiotsikret

    hvilken maskine er det du har Krid?

  2. #22
    krid Gæst
    Jeg har en Designer 1 med diskette som jeg er suuuuper glad for :-))

    MEN hvor finder jeg den mappe emb5 ???? nu har jeg været programmet igennem ( tror jeg :-)) men ved ikke lige hvor jeg skal hitte den ((

    Kan jeg ogdså hente den fil du beskriver så der er en lille bitte chance for jeg fatter det ?? :-))

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    svar svar

    Øh undskyld det er et stykke tid siden jeg har været herinde! men altså der er nogle knapper ude i højre side, der skal du gøre billedet skarpere du kan vælger forskellige dele af ansigtet f.eks øjnene munden næsen osv. så kan du også gøre billedet lysere. Du skal bare blive ved med at prøve. Men jeg vil foreslå dig at kikke i manualen, og evt prøve at gå ind i turtuel. Som viser dig hvad du skal gøre (hvis du altså har indstalleret det) men øvelse gør mester ved du. Du kan jo ikke gøre noget forkert eller ødelægge noget du starter jo bare forfra hvis det ikke lykkes.
    held og lykke
    Grethe

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125
    Jeg tror embird er et program man skal købe, det følger vist ikke med vores programmer til husqarna.
    Grethe

  5. #25
    the_dane Gæst
    Customizer er et program der er lavet til min maskine . (Det er jeg glad for, da det også kan digitizere lidt)

    Embird er et program man køber der kan utrolig meget og som man kan købe plugs-in til. F.eks. Iconizer som sørger for at man kan se billeder af alle sine broderier i filmappen. Embird kan utrolig meget incl konvertere om til de forskellige maskiners filtype f.eks. kan du konvertere en pes til det der passer din maskine. etc.

  6. #26
    krid Gæst
    Jeg har trykket på de knapper hvor billedet bliver lysere eller mørkere, men synes ikke det ligner noget som helst :-))
    Jeg har både Embird og Embroidery professional plus, men har ikke leget så meget i programmerne, da det desværre ikke er det jeg har haft mest tid til.
    I denne uge er jeg på nattevagt, så der står øverste etage stille så bær over med mig, da det liiiige skal ind og vende nogle gange

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    10 Feb 2007
    Geografisk sted
    Prescott Valley, Arizona
    Indlæg
    125

    svar svar

    Du skal trække i de "håndtag der er" du kan hele tiden følge med i hvor meget lysere eller skarpere du gør det er det for meget så går du bare til bage.
    Men altså du skal først markere det du vil lave om på det gør du ude i venster side enten med 4kanten øverst eller med "snoren" håndkraft. så trykker du nederst i højre side og så kommer billedet frem og der er en lang linie til venstre for det med "håndtag" i jeg kan kun sige du må prøve dig frem lige pludselig lykkes det for dig. Det tog også mig meget længe at lære det at kende. men prøv og prøv og prøv. Og så igen brug din manual. Den er faktisk rigtig god. Du kan også gå ind på Husqarnas hjemmeside og se der, der er rigtig mange gode råd og tips.
    Hilsen Grethe

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •