Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 27

Emner: Billede om til broderi ??

  1. #1
    krid Gæst

    Billede om til broderi ??

    Jeg overvejer at skulle prøve mig frem med at lave et billede om til broderi ER DET SVÆRT JER DER HAR PRØVET DET ?? synes det virker uoverskueligt, men det er jo ikke sikkert.....
    Det er en kollega der har et logo hun har tegnet som hun så gerne ville have mig til at lave som broderi, jeg ved mit program kan det, MEN TROR IKKE JEG KAN :-)) er det noget man skal begive sig ud i ???

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Indlæg
    119
    Er det til korssting, jeg har et DMC program der er rigtig godt til det.
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske


  3. #3
    krid Gæst
    ææææææææhmmmm korssting ????? er det ikke bare almindelige sting man bruger når man laver billeder om til broderier på maskine altså ( det fik jeg vist ikke nævnt før ) UUpssss !!!

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    du bliver lige nødtil at fortælle hvilket program du arbejder i. så må vi se om ikke der er en der kan hjælpe
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  5. #5
    krid Gæst
    ja selvfølgelig jeg har Husqvarna's profesional plus og også embird

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    så tror jeg det er the dane - Pernille du skal have fat i, jeg mener at huske det er det program hun bruger men der er også flere jeg kan bare ikke lige huske hvem.
    held og lykke med det.
    Jeg har ikke det program og kan derfor ikke hjælpe ( har Bernina )
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  7. #7
    krid Gæst
    ok takker for forsøget

  8. #8
    kaffe Gæst
    Jeg har selv Embird, og har prøvet at lave et fotografi om til broderi. Og jeg synes faktisk, at det blev meget godt Det er den plug-in der hedder Sfumato Stitch.

    Hvis du skal lave f.eks et logo, så tror jeg at det er den plug-in der hedder Digitizing Tools du skal bruge. Den har jeg desværre ikke (endnu), så der kan jeg ikke hjælpe, desværre

    Forskellen ligger i, hvordan den laver stingene, når man laver fotografier syer man ikke de almindelige tætte sting, som man ellers normalt gør

    Men spørg endelig løs, og jeg skal prøve at hjælpe

    Kaffe

  9. #9
    krid Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af kaffe Se meddelelser
    Jeg har selv Embird, og har prøvet at lave et fotografi om til broderi. Og jeg synes faktisk, at det blev meget godt Det er den plug-in der hedder Sfumato Stitch.

    Hvis du skal lave f.eks et logo, så tror jeg at det er den plug-in der hedder Digitizing Tools du skal bruge. Den har jeg desværre ikke (endnu), så der kan jeg ikke hjælpe, desværre

    Forskellen ligger i, hvordan den laver stingene, når man laver fotografier syer man ikke de almindelige tætte sting, som man ellers normalt gør

    Men spørg endelig løs, og jeg skal prøve at hjælpe

    Kaffe
    Sfumato stitch og digitizing tools det er begge 2 nogle man skal købe ekstra ikk??
    da jeg købte programmet købte jeg også Iconizer og font engin ( mener jeg de hedder )
    jeg bruger mit program meget, men det er faktisk kun til " almindelige " ting, jeg har ikke prøvet at eksperimenterer med alle de ting man rent faktisk kan DESVÆRRE, men tiden er ikke til det lige nu, men det kribler i fingerne med at komme igang

  10. #10
    kaffe Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af krid Se meddelelser
    Sfumato stitch og digitizing tools det er begge 2 nogle man skal købe ekstra ikk??
    Jo, det er noget man skal købe ekstra, med selve Embird kan man desværre ikke rigtig gøre noget i den stil, så vidt jeg ved, jeg har nemlig heller ikke haft så meget tid til at rode med mit

    Jeg har også iconizer og Font-engine, og jeg bruger begge dele rigtig meget.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •