Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 5 af 5

Emner: Broderi på jersey

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    28 Jan 2012
    Geografisk sted
    aalborg
    Indlæg
    8

    Broderi på jersey

    jeg er lige nu i gang med og brodere på jersey men synes ikke helt resultatet bliver tilfredsstillende, det er som om at det kommer til og "bule" lidt og nogle af stingene ser ikke helt regelmæssige ud. Jeg bruger rivevlies til at stabilisere med... er der nogen der har et godt råd til hvordan det kan blive helt perfekt?

  2. #2
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af skrædderen Se meddelelser
    jeg er lige nu i gang med og brodere på jersey men synes ikke helt resultatet bliver tilfredsstillende, det er som om at det kommer til og "bule" lidt og nogle af stingene ser ikke helt regelmæssige ud. Jeg bruger rivevlies til at stabilisere med... er der nogen der har et godt råd til hvordan det kan blive helt perfekt?
    Til strækstoffer bruger jeg noget der hedder Totally Stable som stryges på og her får jeg altid et godt resultat. Husk den rigtige nål.
    Sidst købte jeg en rulle her. http://www.bl-trading.dk/shop/stabilisering-66c1.html

    Inger

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    7100 Vejle
    Indlæg
    436
    det er også en god ide med et stykke plast øverst synes jeg
    Hilsen Knhobby - Kirsten

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    28 Jan 2012
    Geografisk sted
    aalborg
    Indlæg
    8
    tusind tak for gode råd, det vil jeg da lige prøve:) jeg bruger bare en almindelig broderi-nål men kan man få en broderi-nål specielt til jersey??

  5. #5
    Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af skrædderen Se meddelelser
    tusind tak for gode råd, det vil jeg da lige prøve:) jeg bruger bare en almindelig broderi-nål men kan man få en broderi-nål specielt til jersey??
    Her bruger jeg Schmetz jersey ball point nål.
    Inger

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •