Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 24 af 24

Emner: Hjælp til at komme i gang igen..

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Jeg har oceaner materialer til strik, papmache, kort, sy osv osv osv

    Efter en hjerneblødning i 1998, kan jeg mest få nået lavet (eller ihvertfald startet), når jeg er på kursus. Har desværre meget meget meget svært at sparke mig selv igen.

    Pt er jeg på sy-hold.

    Og strikker med en veninde.

    Så det er super, hvis man har en veninde, man aftaler, at strikke sammen.
    supersine669

    carpe diem

  2. #22
    Fedania Gæst
    Rigtig godt gået med rygestoppet - flot gået!

    Jeg har ikke prøvet noget lignende, så jeg har ingen praktisk erfaring. Men jeg tror dem der foreslår "skemalagt kreativitet" er inde på noget rigtigt. Det behøver ikke være en hel time, men jeg tror det kan være rigtig godt at tvinge sig selv til mindst 15 minutter af et lille projekt på faste tidspunkter. Hvis du efter 15 minutter har lyst til at fortsætte, så gør du naturligvis det :)

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Tillykke med rygestoppet! Jeg er selv ikke-ryger, men har altid været vant til, at mine forældre røg/ryger. Min far lever ikke mere og min mor ryger stadig (men dog ikke så mange cigaretter om dagen). Jeg kan godt sige, at hvis min mor en dag ikke har nogle cigaretter og ikke lige kan komme i byen efter nogle, så går det ud over madvarer som f.eks. ost. Engang mens jeg stadig boede hjemme og min mor lige havde købt et stort stykke ost om fredagen. Da vi kom til mandag og jeg ville have en ostemad inden jeg skulle i skole, så var der ikke mere ost. Det havde min mor spist, hver gang hun lige manglede en cigaret. Nogle gange leder hun nærmest desperat i diverse skuffer og andre steder, for at se, om der ikke skulle være en stump af en cigaret, hun kan ryge.

    En depression har jeg aldrig haft (ellers har jeg måske ikke vidst, at jeg havde én).

    Gå nogle gode og lange ture et sted, hvor du holder af at gå. Måske skulle du lave nogle småting til dit nye barnebarn. Og skidt med, hvis det ikke går så hurtigt med at strikke/hækle. Bare lav det du har lyst/overskud til.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #24
    nette strik Gæst
    Du er jo allerede kommet et skridt videre, ved at skrive og fortælle herinde. at du vil lave ting færdig til Rose. du er på rette vej, ta en dag af gangen,nyd nu èt.

    Jeg tog beslutningen om at stoppe med at ryge, efter en blodprop i lungen, købte plaster på apoteket, fulgte vejledningen i 9 uger, og derefter med hård vilje, at jeg ALDRIG vil ryge igen, kan godt savne det efter en god middag, eller når andre ryger.

    Det bedste er at lugte og smags sans er blevet meget bedre, som da jeg røg. skønt at være røgfri. men hårdt har det værret.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •