Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Lægebesøg med Rokkestrik

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2008
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    25

    Lægebesøg med Rokkestrik

    Jeg var ved lægen i Højby i dag og i venteværelset stod der sørme en kurv med et fælles varmestuestrikketøj Jeg blev helt glad og satte mig godt til rette med det, men blev "desværre" kaldt hurtigt ind, så jeg nåede kun at strikke et par masker. Jeg prøvede at give det videre til en ung pige, men hun kunne ikke strikke....

    Super godt initiativ, Bente, så behøver man ikke længere frygte at vente hos lægen i en evighed (medmindre, der er en anden i gang med det ).

    Jeg er spændt på, hvor lang tid der går før trøjen er færdig :-)
    Stor hilsen A. Jensen

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Det er nr 2 halstørklæde i er igang med i Lægehuset i Højby.. du kan følge dem her http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=15945


    Var der strikket meget ?? Vi har ikke været deroppe siden før jul.

    Du er da også velkommen over i kælderen ved Højby skolen under gymnastiksalen, der er jo ikke så langt fra lægehuset, vi er der igen den 4-2 kl 11
    Sidst redigeret af hundeuld : 26-01-2012 kl. 14:55
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    05 Oct 2008
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    25
    Jeg var ellers sikker på, at jeg havde fat i en ryg ;-) Ca 10 cm vil jeg tro, jeg nåede jo næsten ikke at kigge på det og var helt ærgerlig over at blive kaldt ind....
    Stor hilsen A. Jensen

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •