Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 45678
Viser resultater 71 til 75 af 75

Emner: Hakkedag i Østjylland

  1. #71
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Den sofapude er sandelig flot.

    Ja, jeg kan heller ikke sætte et ansigt på dit navn.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  2. #72
    Tilmeldingsdato
    14 Dec 2011
    Geografisk sted
    Randers
    Indlæg
    5
    Nu har jeg forsøgt mig med at klippe lidt i et billede fra hakke-dagen, så måske hjælper det lidt

    Næste gang vi skal mødes, skal vi måske have en label på, så vi ved, hvem hinanden er. Bare et forslag. Jeg håber meget, at der bliver en næste gang, for det var super-hyggeligt. Selvom jeg er helt ny Rokker, og ikke kendte et øje, så følte jeg mig meget velkommen. Tak for det .

    Mvh AnniP
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #73
    Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Indlæg
    149
    Citat Oprindeligt indsendt af AnniP Se meddelelser
    Mange tak for hyggeligt selskab og masser af inspiration sidste lørdag.

    Jeg har siden hakket hver aften og er netop blevet færdig med denne sofapude, som jeg er rigtig tilfreds med.
    Det kan jeg godt forstå. Det er en rigtig flot pude. Du må haave været meget flittig om aftenen. Jeg er igang med en grydelap, men syntes faktisk at det tager noget tid at hakke. Jeg sammenligner selvfølgelig også med strikning.
    Venlig hilsen Tessie

  4. #74
    drebis Gæst
    Vi snakkede faktisk om at lave labels med rokkenavne...meeen det glemte min lille hjerne så det skal vi da klart have næste gang - for der blir da en næste gang.
    Citat Oprindeligt indsendt af AnniP Se meddelelser
    Nu har jeg forsøgt mig med at klippe lidt i et billede fra hakke-dagen, så måske hjælper det lidt

    Næste gang vi skal mødes, skal vi måske have en label på, så vi ved, hvem hinanden er. Bare et forslag. Jeg håber meget, at der bliver en næste gang, for det var super-hyggeligt. Selvom jeg er helt ny Rokker, og ikke kendte et øje, så følte jeg mig meget velkommen. Tak for det .

    Mvh AnniP

  5. #75
    Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland
    Indlæg
    1.264

    Hakkedag i Østjylland

    Dejligt at der er kommet et ansigt på. Jeg har lidt på fornemmelse at du har prøvet at hakke før?
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 45678

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •