Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Spindelvæv - Annette Danielsen

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Citat Oprindeligt indsendt af Sommerfuglen Se meddelelser
    Der er da vist forskel på fisk.
    Jeg har lige bestilt "Victorian Lace Today", i lørdags, mandag havde de den på mit lokale bibliotek. Bestilt via bibliotek.dk

    Det er vist en aftale mit lokale bibliotek har lavet.... Jeg har lige sms med min veninde, og hun var også blevet afvist derovre, da hun ville bestille en bog fra bibliotek.dk


    De har lige lukket 2 mindre afdelinger af biblioteket i udkanten af kommunen, og der skal vist spares mere endnu..

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    20 Dec 2010
    Geografisk sted
    Fredericia
    Indlæg
    122
    Citat Oprindeligt indsendt af cristina Se meddelelser
    Det er vist en aftale mit lokale bibliotek har lavet.... Jeg har lige sms med min veninde, og hun var også blevet afvist derovre, da hun ville bestille en bog fra bibliotek.dk


    De har lige lukket 2 mindre afdelinger af biblioteket i udkanten af kommunen, og der skal vist spares mere endnu..
    Øv det er da surt..
    Mvh Sommerfuglen/ Sanne

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Jeg har lige bestilt bogen - den måtte jeg da se.
    Der var ingen ventetid, så jeg får nok hurtig en mail om den.
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af cristina Se meddelelser
    Jeg har før haft bestilt via bibliotek . Dk, men i dag gik jeg den først bestilt på mit lokale bibliotek, og da jeg så opdagede hvor mange reservationer der var, bestilte jeg den på bibliotek.dk

    Men så fik jeg besked om, at bøger de selv har, og som ikke skal bruges i studie øjemed, ja dem bestiller de ikke hjem.

    Jeg blev også noget paf, men det er åbenbart et nyt spare tiltag..
    Prøv at bestille bogen over nettet via biblioteket det gør jeg altid også kommer de bare fra det bibliotek der har den hjemme på hylden:-)

  5. #15
    fredsminde Gæst

    Smiler

    Citat Oprindeligt indsendt af lenemormeinild Se meddelelser
    Prøv at bestille bogen over nettet via biblioteket det gør jeg altid også kommer de bare fra det bibliotek der har den hjemme på hylden:-)
    det var lige det jeg mente, men måske ikke fik skrevet tydelig nok
    - tak Lene

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Citat Oprindeligt indsendt af Inger1 Se meddelelser
    Sikke da en dårlig sevice det bib har.

    Inger
    Ja det siger jeg da godt nok også.. Har jeg aldrig haft problemer med her i vores bibliotek..
    Hilsen Dikte

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Jeg har prøvet at bestille hjemmefra, direkte via bibliotek.dk, og der får jeg en automatisk mail tilbage, at da jeg allerede har bestilt bogen på mit lokale bibliotek, så skal jeg tale med dem, før jeg kan bestille...

  8. #18
    fredsminde Gæst

    Smiler

    kan du så ikke bare afbestille den på dit lokale bibliotek - og prøve igen via www.bibliotek.dk

  9. #19
    Jeanne Thøgersen Gæst
    Måske nærmere mangel på service på det bibliotek og fra en veninde, der er bibliotekar her på vores bibliotek kan jeg så videregive oplysningen - Ulovligt ikke at tage hjem fra et andet bibliotek hvis bogen er ledig der - deres egen kan jo bortkomme undervejs med 8 på venteliste. Min veninde sagde tal lidt højt om dårlig service og sig det højt til alle på byens torve og i supermarkeder - det er jeres skattepenge venner der bruges :-)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    15 Apr 2008
    Geografisk sted
    Sydsjælland
    Indlæg
    238
    Citat Oprindeligt indsendt af Jeanne Thøgersen Se meddelelser
    Måske nærmere mangel på service på det bibliotek og fra en veninde, der er bibliotekar her på vores bibliotek kan jeg så videregive oplysningen - Ulovligt ikke at tage hjem fra et andet bibliotek hvis bogen er ledig der - deres egen kan jo bortkomme undervejs med 8 på venteliste. Min veninde sagde tal lidt højt om dårlig service og sig det højt til alle på byens torve og i supermarkeder - det er jeres skattepenge venner der bruges :-)

    Tusind tak for oplysningen... Jeg tror da lige jeg skal en tur forbi biblioteket en af dagene, og høre endnu engang hvad begrundelsen er for ikke at ville tage bogen hjem...

    Og ellers har vi en fin rubrik i avisen, hvor man kan skrive ris og ros til forskellige butikker, institutioner mm, hvis man har noget at mene...

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •