Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 20 af 20

Emner: Singer sb 150 *Så har jeg købt den* :D

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2009
    Geografisk sted
    8270 Højbjerg
    Indlæg
    48
    Hej igen,igen.
    Det er jeg bestemt ikke den rette til at svare på.
    Det er 2 forskellige maskiner, som hver har deres fortrin.
    Jeg ønsker dig god fornøjelse, hvad enten du vælger.

    Venlig hilsen igen fra Passapfan

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Så er jeg blevet den spændte og lykkedelige ejer af en Singer strikkemaskine. Den var intakt med alle dele til den (i hvert fald dem jeg skal bruge), og den kom i den originale kasse og det hele. Manual på dansk, og jeg sad og nørklede hele aftenen igår, med skiftende succes vil jeg sige tihi .
    Bøvler med at den smider masker nogle gange, men det vil jeg prøve at arbejde mere med i dag, øvelse gør jo mester. Men kan være det ender ud i nogle nye nåle, og det er jo også ok når man får sådan én, næsten til foræringspris

    Jeg kom til at ødelægge den ene skruetvinge igår (jeg har åbenbart ekstremt mange kræfter), så nu sidder maskinen HELT fast på bordet, og det er knapt så heldigt, for vil jo gerne kunne tage den af hvis der er noget der skal laves på undersiden af maskinen fx, så jeg må vist ha fat i min bror, så han kan hjælpe mig med at få skruetvingen af, og så må jeg derefter få fat i en ny skruetvinge. Jeg bøvler ALTID med at regne ud hvilken vej man skal dreje for at løsne og stramme.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  3. #13
    marion Gæst
    uhhh det ser altså bare spændende ud kender ikke den maskine men glæder mig til at se hvad du får ud af den tillykke med din maskine :-)

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    15 Mar 2011
    Geografisk sted
    2630 Taastrup
    Indlæg
    546
    Tillykke med din "nye" maskine.. Det er altid spændende med nyt legetøj...
    Det kræver ærlighed, at sælge elastik i metermål..

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Tillykke med nyerhvervelsen
    Jeg glæder mig også til at se hvad du tryller frem
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  6. #16
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Nu fik jeg da løst mysteriet med de tabte masker. Der var en dims under slæden der sad løst. Nu har jeg så strikket en prøve HELT uden tabte masker.

    Nu skal jeg så igang med at øve mig i alt det der med ind og udtagning, og når det er på plads, skal mit første rigtige projekt være en baktus :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    20 Feb 2009
    Geografisk sted
    8270 Højbjerg
    Indlæg
    48
    Hej.
    Mere tillykke med maskinen. Den håber jeg, du bliver rigtig glad for. Og husk, hvis den af een eller anden grund sætter sig fast, skal du skrue de 2 store skruer helt af , således at du kan få løst problemet. Og husk så at skrue skruerne ordentligt fast igen bagefter.
    Venlig hilsen fra Birthe Risbjerg

  8. #18
    fredsminde Gæst

    Smiler

    tillykke med maskinen Dansbo - glæder mig til at følge med i , hvad du får lavet på den

  9. #19
    jannie Gæst
    Tillykke med maskinen glæder mig til at se hvad du får fremtryllet efterhånden som du lærer den at kende :-)

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Tillykke med din maskine..flot du har regnet den ud og allerede kan strikke på den ..

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •