Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 16 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

  1. #81
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Vi har jo været en tur på depotet og ryder op efter store strikkedag, Jannie var så flink og hjælpe os, hun er nu god med en støvsuger
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder


  2. #82
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja hun kan godt blive fastansat
    Dejligt du fik ryddet op i færdigrummet og taget billeder - haven fik sat alle møblerne på plads + hentet winerbrød til kaffen og jeg fik vaske op og vasket borde af pakket varer til kunder i kigkassen.dk . Image027.jpg
    Sammen fik vi så taget en masse billeder af ting til kigkassen, det kommer senere.

    Sådan 4 personer i 2 timer kan få udrettet noget..og nu kan rokke og varmestue gæsterne fra det jydske også komme frem derover..
    Sidst redigeret af hundeuld : 05-06-2012 kl. 15:13
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #83
    Inger1 Gæst

    Ikke for at hænge nogen ud men.............

    Har I nogensinde spurt kommunen og ikke der kan gives lidt hjælp fra nogen kontanthjælpmodtager, da I hjælper deres medlemmer og derved spare de jo også penge..................... lige for lige
    Tænk hvad 2 kan udrette på et par timer med den rigtige motivation, som jeg ved de vil få hos jer på depotet.
    Inger

  4. #84
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jo jeg skal bare spørge på miljø holdet.......de kommer gerne men det er sådan 1 time her og 1 time der og jeg skal være der hele tiden, så jeg bruger mere krudt på at holde opsyn/kører frem og tilbage med dem end de får lavet noget. De kan heller ikke/ved hvor der forskellige ligger og det er næsten nye hver gang gudskelov for dem, så ja 2 timers arbejde giver meget på depotet når vi er nogen stykker der kender til depotet, og der er flere der bare siger vi skal sige til. og det gør vi også ind imellem, der skal snart soteres ca 20 sække med garn, der bliver der indkaldt mandskab til og vi har igen fået en masse strikkepinde der også skal soteres.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #85
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Hvis jeg havde boet lidt tættere på, så kunne jeg også godt have hjulpet jer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  6. #86
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Hej Hundeuld

    Jeg er klar til både garn og strikkepinde, du siger bare til ( helst 1 uge før )

    så mange vil hjælpe...

    knus
    Rødhætte

  7. #87
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak skal du have Rødhætte

    Vi har fået lov til at bruge de billeder der blev taget af presse fotografen i lørdags, her er de..
    A1.jpg A2.jpg A3.jpg A4.jpg A5.jpg A6.jpg A7.jpg A8.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #88
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Ja og jeg kommer elvfølgelig sammen med rødhætte

    den er vi friske på
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  9. #89
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    Dejligt at hører, vi har været på depotet for at sælge lagkage idag det var blelagkagen der blev solgt direkte fra depotet af en lokal..Så er der blevet pakket order og de er sendt , siden blev der fotograferet, de billeder kommer nok senere i kigkassen når hundeuld er frisk igen..
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

  10. #90
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så har Haven været ude med 7 tallet igen og denne gang fik han noget så i ikke skal sidde med kaffekrusene i hænderne mere Image004.jpg alle har bord nu

    Så fandt han også denne kommode med alle skufferne Image006.jpg lige til at stå ved og pakke pakker i kigkassen, der er lagt et par brædder nedenunder så den er kommet op i en god højde. Alt til pakning har vi nu i skufferne ..

    Kostede det noget ?? Ikke en klink genbrug det hele.
    Sidst redigeret af hundeuld : 19-06-2012 kl. 07:38
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 9 af 16 FørsteFørste ... 5678910111213 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •