Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 6 af 16 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 51 til 60 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

  1. #51
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Citat Oprindeligt indsendt af kathe1946 Se meddelelser
    Ok.

    Strikkelene: Hvis du har Internet Explorer, så er der et forstørrelsesglas i nederste højre hjørne. Hvis du bruger det, så kan du nemt læse artiklen.

    Jeg har Explore 9 og har ikke noget forstørrelsesglas - men kan også godt læse det uden, men synes ligesom Kathe at det ser lidt mærkeligt ud sidst i kolonne 2 og først i kolonne 3 - hvad står der lige der ¿
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #52
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Jeg kan god fortælle jer hvad der mangler sidst i kolone 2 - det er Hundeulds rigtige navn samt hendes tidligere beskræftigelse.


  3. #53
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Jeg har Explore 9 og har ikke noget forstørrelsesglas - men kan også godt læse det uden, men synes ligesom Kathe at det ser lidt mærkeligt ud sidst i kolonne 2 og først i kolonne 3 - hvad står der lige der ¿

    Jeg har heller ikke noget forstørrelsesglas forneden på siden. Og når jeg zoomer ind, er det kun selve vinduet (Rokken), der bliver større. Ikke artiklen. Den bliver ved med at være lige lille og det gør teksten også.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  4. #54
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nå så er det idag der skal være store soteringsdag med alle vores strikkepinde og der er mange rigtig mange.. når vi har fået dem i orden kommer der pinde i kigkassen.

    Det regner som bare pokker heroppe så det er en rigtig god dag til det, Rødhætte og lotusblomsten kommer og giver en hånd.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #55
    Michsus avatar
    Michsu er offline Depotbestyr for Limfjordsgruppen + Varmestuestrikker
    Tilmeldingsdato
    29 Feb 2012
    Geografisk sted
    Vodskov
    Indlæg
    567
    Jeg vil bare sige rigtig god fornøjelse til jer .... gid jeg kunne hjælpe.
    Hilsner fra et meget vådt Aalborg

  6. #56
    Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Indlæg
    1.085
    Rigtig god artikel

    God arbejdslyst i dag med sorteringen

  7. #57
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Pyha det tog tid, men nu er alle rundpindene soteret og lagt i DSB dåser som vi har fået igennnem Rysse.. Der blev taget billeder med rødhættes digi da Haven's endnu er til rep. ( gad vide hvornår det kommer hjem, det er nu 1 måned siden det blev indleveret ), så de kommer nok snart..

    Tak til Rødhætte og Lotusblomsten for den store arbejds indsat.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #58
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu skal i bare se rødhættes billeder fra vores soteringsdag sammen med lotusblomsten og undertegnet

    Der var godt nok mange rundpinde og mange gange skulle de lige igennem 2 hold hænder hvor.jpgfor at være sikker på str.nr.jpg

    Men se nu her ser det ikke godt ud orden.jpgmed alle brunkagedåserne fra DSB som vi har fået via rysse og vi har brugt genbrugs dåser m m til de almindelige strikkepinde.genbrug.jpg
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #59
    Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Indlæg
    2.321
    system I har fået lavet Jer. Det er bare dejligt, når der er orden i tingene, så man ikke skal bruge tid og kræfter på at lede
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

  10. #60
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Lige netop det der med at bruge tid på at lede.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 6 af 16 FørsteFørste ... 2345678910 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •