Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 16 FørsteFørste 123456713 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så er der blevet tømt digi og i kan se hvordan en bil ser ud inden vi når hjem efter sådan en rundtur til jer

    Der var lige plads til os 2 gamle i bilen1.jpg, men heller ikke mere2.jpg 3.jpg 4.jpgHeldigvis kom Morstriks mand Vagn over for at give en hånd med at få det alt sammen ned af trapperne.5.jpgher er det alt sammen slæbt ned, det er egentligt ret så meget der kan værer i sådan en bil

    Fru Staal kom forbi og ville meget gerne give en hånd med at få det hele sorteret og lagt på plads, der var heller ikke ret meget på hylderne 6.jpgmen det kom der hurtigt arbejde.jpgaase.jpg vi blev dog ikke helt færdigt, og alt det til kigkassen kort og legetøj, det må lige vente til vi har samlet kræfter igen.. Tak også for alle lysstumpern og de hele, dem kan vi fint bruge som nød belysninger der over

    Nu er vi klar til et par nye ansøgninger TAK til jer alle varmestuestrikker.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.837
    Det er utrolig så meget der kan være i jeres bil. Stakkels Hundeuld. Du ser helt mast ud.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  3. #23
    fredsminde Gæst

    Smiler

    sikke en dejlig stor høst I har fået i hus

  4. #24
    Tilmeldingsdato
    08 May 2010
    Geografisk sted
    4573 Højby Sj
    Indlæg
    270
    Det var dejligt at fru Staal kiggede forbi når jeg ikke kunne hjælpe dig igår.


  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Holdda op en masse der sker bare fordi man er væk fra rokken et par dage sikken en masse der er klaret med indsamling af diverse strik og ikke mindst er det skønt med strøm på depotet
    Ufatteligt hvad en bil kan indeholde

  6. #26
    Fedania Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Tak også for alle lysstumpern og de hele, dem kan vi fint bruge som nød belysninger der over
    Er det korrekt forstået, at I stadig kan bruge lysstumper? Jeg har lidt liggende som dukkede op her under flytningen, så hvis det kan bruges, tager jeg det fra til jer :)

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja og det bliver vi nød til altid at have, der er ingen vinduer på depotet, så vi tænder en 10 til 15 hver gang vi er derover.
    Haven har købt en lommelygte der kan trækkes op 1 min optrækning giver 1 times lys, den bruger jeg når jeg er alene derover, så sparer vi starinlysene
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Tak for en god dag på depotet igår her er et par billeder fra dagen

    Der ledes efter garn, eller hvad skal vi nu lave Image004.jpg Image005.jpg

    Image006.jpgRødhætte og jeg får en snak over kaffetåren...

    Så venter vi på billederne hvor jeg strippede og blev taget bagfra...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    He he Hvad fik I fortyndet kaffen med ¿ ¿
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kun vand desværre


    Men se nu her merete ejlerskov har strikket dette sjal til kigkassen.dk .. nu er det jo sådan at jeg ser tingene først der kommer i kigkassen så ja HAPS det ville jeg give 500.- for .

    Nu skulle vi have taget billeder 03032012142_[1600x1200].jpg
    Nej det går ikke med den lyserøde skjorte inden under.......... jeg strippper stor grin fra alle dem der stod og så på
    Se det var bedre 03032012143_[1600x1200].jpg 03032012144_[1600x1200].jpgSå kan du også lige tage mig bagfra Jørgen endnu et latter brøl, ja til grin kan man jo altid blive 03032012145_[1600x1200].jpg er det ikke flot...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 16 FørsteFørste 123456713 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •