Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 16 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

  1. #11
    mosehuset Gæst

    depotet

    Måske skulle vi se, om der var stemning for en tur til depotet her fra det Sønderjyske / Fyn

    Jeg kunne da også godt tænke mig at se det.

  2. #12
    cubik Gæst
    Dev var så lidt.....skulle det værer en anden gang....så er det ikke den første

    Tak til jer alle for hyggeligt samvær

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    08 Mar 2009
    Geografisk sted
    6000 Kolding
    Indlæg
    460
    Citat Oprindeligt indsendt af mosehuset Se meddelelser
    Måske skulle vi se, om der var stemning for en tur til depotet her fra det Sønderjyske / Fyn

    Jeg kunne da også godt tænke mig at se det.
    Ja jeg er da med på en udflugt hvis vi er nogle stykker, så bliver det heller ikke så dyrt :)
    Tosset med dyr, håndarbejde og maleri

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Der er desværre også for langt væk fra Nordjylland. Jeg ville jo nok blive nødt til at overnatte et eller andet sted, da jeg vist ikke kan komme frem og tilbage samme dag.

    Der ser bare så hyggeligt ud i vores hoveddepot.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075

    Hov hov

    Det er jo åbningsdag i morgen på depotet, og så sidder jeg her og finder ud af vi jo har 8 års fødselsdag i morgen på rokken, det er skimes en anledning til at der skal gufles kager ; mener i ikke det.

    Så tag en temokande med kaffe eller det du drikker med, så skal jeg nok sørge for gufferierne..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.833
    Tillykke med i morgen.

    Må hellere tage et flag med til Lystrup.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    fredsminde Gæst

    Smiler

    god fest
    alle vi der ikke kan være tilstede på hoveddepotet om formiddagen må komme til festen om aftenen kl. 20.00

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Her kommer et par glimt fra idag, hvor var det hyggeligt i kunne finde op til depotet allesammen.. Alle blev ikke fotograferet ..
    1.jpg Morstrik og Vagn har fået et computerbord i overskud, straks tænkte de på depotet, så nu er printeren kommet op i en god højde. 2.jpg Ja det ser godt ud det hjørne ...
    3.jpg Så ringede morstriks telefon.. for jeg fik som sædvanelig ikke taget min inden den holdte op med at ringe, men godt i ved at så ringer i bare til morstrik 4.jpg Janni som ikke kan finde ud af at hente nogen af dem der kan bære, kom slæbende med ting og sager fra garnsiloen i Vanløse, hun fik mere med hjem5.jpg Dejligt vi har computer på depotet, så kan vi hurtig komme i kontakt med jer, jeg tror Helvig blev glad for en PB idag, der var også en låne strikkemaskine med ribapperat til hende, den kommer Janni over med sidste i måneden.. Og man kan også hurtig finde en opskrift til dem der ikke har computer. 6.jpg Der hilses på hinanden her er det Merete og Jane 7.jpg En god dag har også en ende, der siges farvel.

    Morstrik og jeg siger TAK for jeres besøg allesammen, det var hyggeligt .
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu har vi tilbragt de sidste 2 dage på hoved depotet.. glemte at tage billeder;) meeeeeeeeeeeen ved i hvad vi har fået strøm så vi nu aldrig mere skal være nervøse for at springe propperne og vi kan bruge vores kaffemaskine og elkedel hvor er det bare skønt....+ støvsuger
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #20
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hold da op hvor der bliver travlt på hoved depotet idag efter rundturen igår på Sjælland.......... der kunne ikke være 1 knappenål mere i bilen, og der måtte kræfter til at lukke bagagerummet.

    Da vi kom hjem stod der 3 poser i carporten med garn og en flot strikket mørkeblå trøje, uden navn på.

    Så der kommer billeder senere idag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 2 af 16 FørsteFørste 12345612 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •