Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 16 af 16 FørsteFørste ... 61213141516
Viser resultater 151 til 153 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Takker og bukker .. ja så kom der lige en ansøgning til fra Hanne Mariehjemmet i Roskilde Ok vi smutter over for at se om vi kan samle lidt til dem også, for turen går til KBH igen idag.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Ja der sker altså noget på hoveddepotet selv om i ikke hører så meget.
    Vi fik pakket til Stengade 40 som "Brumby" tog med ind til dem + Næstved krisecenter som blev fragt det sidste stykke af "brumby" moster, samarbejde er godt.

    I dag er der blevet pakket de sidste bestillinger inden jul fra kigkassen.dk , så de kunne komme afsted. De 2 store kasser med de 8 tæpper fra Karise er blevet fragt over på depotet.
    Imens jeg gik og fandt varene frem gik Haven igang med at samle et godt solidt bord vi har "arvet" fra vores dejlige naboer.
    Image008.jpg Image009.jpg
    for vi mangler i den grad bord plads, det tager nemlig alt for lang tid at finde varene fra kigkassen frem nu, så NU skal alle tingene have hver deres kasse, og da hverken morstrik eller jeg har det så godt med det at kravle nede ved jorden, så er det med at finde borde.
    De 2 store kasser hvor de 8 tæpper var i, er allerede taget i "genbrug".

    Vi har hængt en ny kalender op på hoved depotet med varmestuebilleder

    Image020.jpg
    En dejlig jule historie skal i også have fra depotet:

    Vi har haft en pige gående nede på depotet lige fra vi startede på Højby skole fra hun var 9 år, ser hun bilen er derover i frikvarterene, så kommer hun ned og hiilser på. Hun har det sidste stykke tid haft en anden klasse kammerat med nede ved os og vi snakker meget om hvad det er vi laver, de har blandt andet set vores rygsække med dukker og dukkertøj mm det gik de meget op i, spurgte så for et stykke tid siden om de måtte komme med deres dukker som de ikke legede med mere, der blev sagt ja, bare de ikke var for store til taskerne.

    Idag kom de ned for at spørge hvad det var vi manglede, for deres lærerinde havde givet dem lov til indsamling i klassen.
    Vi lavede en liste i fællesskab som de fik med op på skolen..dejligt når børne giver en hånd med.

    Tror i ikke vi har fået et par kommende varmestuestrikker i de 2 dejlige unger...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #153
    Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Indlæg
    426
    De 2 piger får lært fra barnsben at man kan godt hjælpe uden det koster noget, tror snart hundeuld tager dem under sine vinger og lærer dem at strikke, når hun får tid.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Side 16 af 16 FørsteFørste ... 61213141516

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •