Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 13 af 16 FørsteFørste ... 3910111213141516 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 130 af 153

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2012*Jule historie*

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    15 Jun 2011
    Geografisk sted
    Hvalsø
    Indlæg
    114
    Hej Alle

    Herfra skal også lyde en stor TAK for hyggeligt samvær i dag, det er så dejligt at vi kan hjælpes ad med diverse opgaver.
    Altid hyggeligt at være sammen med jer allesammen, glæder mig allerede til næste gang...

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    OG OG OG OG Rødhætte fik ALLE strikke pinde soteret, så NU står de i fin orden ... tror faktisk vi skal have hende udnævnt til strikkepinde mor, hun er skimes god til det Syntes i ikke
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  3. #123
    lenemormeinild Gæst
    Som altid er det hyggeligt at være sammen og gøre en forskel og ikke mindst hjælpe til nu vi aligevel tager turen til depotet som aldrig er kedeligt men dejligt hyggeligt samværd

  4. #124
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Igår var det igen pakke dag på depotet.pakke.jpg

    Haven har været ude med 7 tallet lamp.jpg det ser da hygeligt ud

    Og vi har fået et flagflag.jpg som vi vil sætte op når vi er på depotet, for der er stadigvæk nogen der ikke lige kan finde os
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  5. #125
    cubik Gæst
    Hatten af for jeres arbejde, og haven er jo rigtig godt til at tuske sig til noget godt

  6. #126
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Så fik vi monteret det flotte stof som er lavet af Inger Lise de er lavet til et par gamle 60 er stolsæder,
    nu bliver de sat på næste gang der skal arbejdes på depotet,
    så får vi se om stolene er kommet til årgang 2012

    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  7. #127
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Nu fik haven sat stolsæderne på bord.jpg vi syntes det ser godt ud ..

    Nu har vi bare fået en stol mere der kunne trænge til et nyt betræk...
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #128
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Igår kom den tavse gruppe fra Kalred på besøg i hoved depotet, med alt det de havde lavet på et år
    Haven var der med digi den.jpgog så var der kaffe bagefter og opfyldning af garn til det næste år.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #129
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Vi har haft en dejlig dag på depotet med en masse gang i den , vi fik såmen også et dejligt besøg helt fra hovedstaden solsikkenssang og hendes mor kom og hilste på.

    Haven var sendt ud og handle og han kom lige forbi Jættevanten - en garn butik i Nykøbing Sj. som støtter os de fik en garn kurv op i sidste uge, og se nu her hvad der er kommet i den på 8 dage jens_1.jpg hvis de bliver ved sådan, så kan de holde os med garn helt alene

    Lotusblomsten havde sit barnebarn Emma med som hjalp med at fotografer,hun klædte dukker og bamser på.

    Vagn morstrik's mand havde været der fra morgenstunden med paller, hvad de skal bruges til får i at se senere..

    TAK for en dejlig dag til alle der kom.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  10. #130
    cubik Gæst
    Tak og i lige måde...Det var hyggeligt som altid, at spender nogle timer sammen med jer.

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •