Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 32

Emner: Rysses papir 2012. Nyt d. 10. maj i # 203 Bordkort

  1. #21
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lotusblomsten Se meddelelser
    Rigtig smukt , hvor kan man købe de forskellige ting til Metal-art

    Tak skal du have.

    Hvis det er aluminiumstapen du mener så kan du få det hos Stark eller Jem & fix. Der ud over har jeg kun brugt en prægepen og en stoppenål. Men man kan da købe de rigtig redskaber, men jeg syntes der er for dyre.

    http://www.picturingtheworld.dk/uge/...3_202_204.html

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    29 Oct 2009
    Geografisk sted
    4700 Næstved
    Indlæg
    196
    Hvor er det flot og sejt.
    Varmt Knus & Kram.


  3. #23
    Rysse Gæst
    I dag har jeg fået lavet en kurv. Jeg havde set den på Speedie´s blog http://hvistendal.blogspot.com/2012/...d-kaniner.html- den var så sød. Jeg har lavet den i stor størrelse, hvor man bruger et helt scrapark. Den er utrolig nem at lave - her kan alle være med. Til sidst blev den pyntet med lidt blomster fra WOC. Den måler ca. 19,5 x 14 x 9 cm.

    Link til TUT: http://www.thelittleblueroom.com/sea...date=false&m=0
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #24
    Rysse Gæst
    I morgen er det jo som bekendt påske og der høre sig æg til.

    Ægget var et gammelt og meget farverigt papæg. Det blev grundet og derefter fik det to lag lilla akrylmaling. Aluminiumstape blev punchet og klippet op i midten og sat på ægget. En stor sløjfe og blomster fra WOC. Sommerfuglene er embosset med UTEE - jeg er ret vild med den glans det får.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst redigeret af Rysse : 06-04-2012 kl. 08:44

  5. #25
    Rysse Gæst
    Tak skal I have.

    Vi har haft familiesammenkomst i dag. De stod alle sammen og beundrede ægget. De troede, at det var et jeg havde fået forærende. Da vi havde spist fik de alle udleveret et metalæg i en æske og da de åbnede det lå der to hårdkogte æg og et par gummihandsker.

    Så blev der sat maling på borden og dekorationerne kunne gå i gang. Da alle æggene var tørre skulle vi ud og trille påskeæg. Det blev min søster der både kom kortest og længst. Og hun blev meget glad og meget overrasket, da hun fik udlleveret det store æg, hun havde stået og beundret tidligere.

  6. #26
    Rysse Gæst
    Jeg fik en rulle aluminium af Heddimor. Det er der bl.a kommet dette kort ud af.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    Rysse Gæst
    Jeg har fundet ud af at scrapfactory sælger øjenvipper til rulleøjne. det måtte afprøves, så her kommer der ugleæsker både med og uden vipper. Skal dog øve lidt i at få vipperne mere ens.

    Hvad syntes I ?
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #28
    Rysse Gæst
    Jeg har lavet to God bedringskort. Ideen er stjålet fra denne blog: http://minscrapside.blogspot.com/201...d-bedring.html
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #29
    Rysse Gæst
    Dette bliver et af de sidste konfirmationskort for i år.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  10. #30
    Rysse Gæst
    Jeg har lavet en sangskjuler og et jubilæumskort.

    Jeg havde fået en bestilling på en sangskjuler, hvor der skulle kunne ligge eller stå sange i - der var foldet i A5. Jeg havde en gammel chokoladeæske, der blev "betrukket" med papir og pyntet. Sille har hjulpet mig med udskæringerne.

    mail[1] [1600x1200].jpg æske 002 [1600x1200].jpg æske%20003[1] [1600x1200].jpg

    Endnu en af mine kolleger har haft jubilæum. Det blev til dette kort. Som I kan se, så er jeg vældig glad for de togskinner Sille kan lave. Toget inde i kortet er lavet med en MS punch. Og ja.... de små stempler kan jeg ikke slippe helt.

    DSC04919 [1600x1200].jpg DSC04920 [1600x1200].jpg

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •