Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 32

Emner: Rysses papir 2012. Nyt d. 10. maj i # 203 Bordkort

  1. #11
    Rysse Gæst
    Jeg har fået en bestilling på nogle Bi kort. Jeg nåede at få taget et par billeder inden jeg måtte haste ud af døren.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #12
    Rysse Gæst
    Tak skal I have. Denne er en bestilling jeg fik i vinters, så jeg har haft god tid til at få ideer. Men i dette tilfælde tænkte jeg på - hvad er der omkring bier: Blomster, stader, Bidronninger, honning osv. prøvede så at sætte noget forskelligt sammen - var en tur i "Silles" bibliotek. Her fandt jeg den labre dronning. Det kan nok ikke ses, men på alle de små bier er kroppen malet og så har jeg lagt tykt lim på vingerne, der tørre blankt op. Så fik de ligesom en 3D effekt.

  3. #13
    Rysse Gæst
    Nu er det ved at være tid til konfirmationer, så jeg har fået startet ud med nogle stykker.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #14
    Rysse Gæst
    I dag har jeg fået lavet denne ugle æske.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #15
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af helverskov Se meddelelser
    Hvor er den flot den æske med ugle. Er det en skabelon du har ??

    Tak skal du have. Både ja og nej..... Hele uglen er skåret med med min Silhuette Cameo, men på dette link får du selv skabelonen på æsken - så kan man selv klippe øjne, vinger, næb osv. ud.

    http://www.homemade-gifts-made-easy....templates.html

    http://rubberstamping.about.com/od/t...Template_2.htm

  6. #16
    Rysse Gæst
    Jeg har fået lavet lidt flere ugleæsker.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #17
    Rysse Gæst
    I går fik jeg leget med aluminiumstape. Det blev til disse kort.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Jamen dog , lægger du noget under og præger det op i aluminiumstape, jeg kan ikke rigtig greje det.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  9. #19
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    Jamen dog , lægger du noget under og præger det op i aluminiumstape, jeg kan ikke rigtig greje det.
    Det med manden og drengen har jeg beklædt et stykke karton med aluminiumstape UDEN at klippe det i mindre stykker. Så er det lagt ind i en embossingfolder og kørt igennem valserne på min Big Shot. Det mønster der er på embossingfolderen er det der kommer på kartonet bagefter.

    De andre to kort har jeg først limet nogle forskellige effekter på kortet og derefter klippet tapen i mindre stykker og sat på. Så embosser jeg med en pen rundt om de ting der var limet på inden, så de fremtræder tydeligere. Som ekstra effekt har jeg brugt en fladtang der har riller og min skapel der i enden gar en metaltdut med små tern. Herefter maler jeg hele kortet over med sort akrylmaling og lader det side et øjeblik og så tørre jeg det hele af. men det der er kommet ned i fordybningerne bliver der.

    Prøv evt. at se denne lille video: http://www.youtube.com/watch?v=HLJO8W-0iPk&feature=youtu.be

  10. #20
    Rysse Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Hvor spændende effekter Rysse.
    Det har jeg godt nok aldrig set. Hvor bred er tapen fra starten.
    Kan jeg se et billede af sådan en "rulle" før brug ?

    Jeg ved ikke om du kan se så meget. Den er lidt svær at tage billeder af, da det giver genskin. Breden er 4,8 cm.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •