Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 52

Emner: Carinas 2012. Nyt d. 9/12

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Nu jeg har jeg fået lavet køkkenet i kolonihaven, og folk kalder det for nostalgisk, så tænkte jeg at jeg da måtte lave en lidt nostalgisk grydelap også :) Foreløbig er det kun blevet til en, men tænker også at hvis den skal være herude, skal det nok være nogle andre farver
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  2. #42
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så blev det til et sæt til Bratz dukken, og 5 par baby strømper lavet på bestilling
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så fik jeg hæklet 4 cupcakes som allerede har nyt hjem.
    Igår blev jeg færdig med den lyserøde baby kjole, med tilhørende sko. Faktisk er det den første baby kjole, som jeg har hæklet
    Og idag blev jeg så færdig med den hvide og mandarin farvede baby kjole.
    Det er rigtig sjovt at lave de kjoler, så det er slet ikke de sidste jeg har lavet af dem
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  4. #44
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så fik jeg også hæklet en lille kort ærmet cardigan til baby
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  5. #45
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så blev det til en hæklet baby cardigan, og et par hæklede mus.
    Jeg har selv lavet opskriften på begge dele, og som man kan se på min blog, har jeg planer om, at musene skal være små lomme venner, og regner stærkt med at der skal komme flere til
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  6. #46
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Igår skulle vi holde fødselsdag for Jesper og hans mor, og selvfølgelig endte jeg med at være syg. Men gæsterne skulle da selvfølgelig have noget at spise alligevel. Først stod menuen på Jesper og min hjemmelavede pålægskagemand, som jeg desværre ikke nåede at få taget et billede af. Derefter en lagkage. Lagkagen var lidt sjov at lave, da Jesper og hans mor jo har fødselsdag samme dag, så tænkte at jeg skulle ha lavet en drenge/pige kage i en kage, derfor den røde marcipan i den ene side, og den grønne i den anden. Blomsterne er lavet i fondant, og er mit allerførste forsøg med at airbrushe med frugtfarve.
    Det andet billede er af en roulade som jeg lavede idag, egentlig mest fordi jeg kedede mig lidt. Rouladen er med chokolade mousse fyld, opsmurt med hindbær frosting og pyntet med fondant. Denne kage blev jeg faktisk godt tilfreds med, og det var aller første gang jeg prøvede at lave roulade selv. Så jeg har lært lidt nyt de sidste par dage :)
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  7. #47
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg har i alt den tid jeg kan huske gerne ville lære at lave sådanne kager, men har ikke helt kunne finde id af hvordan jeg skulle gøre, men Jesper lærte mig det, da han jo et kok har han prøvet det lidt før. I starten brugte jeg marcipan, men det var aaaalt for dyrt i længden, så prøvede jeg med fondant, og synes egentlig også at det smagte rigtig dårligt, det bar alt for sødt. Men jeg har fundet den gyldne mellemvej, hvis man f.eks bruger noget frugt, ligesom jeg har i rouladen , med en hindbær frosting, så vejer det godt på med det søde fondant og så synes jeg ikke at det smager så slemt :)

    Tusind tak for rosen :)
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  8. #48
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så fik jeg også prøvet at hækle en dug. Sikke et tælle arbejde, men sjovt og anderledes det var det.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  9. #49
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Tusind tak allesammen
    Dugen skulle Jespers mormor have, så den fik hun idag, og den er taget i brug. Vi nåede faktisk kun ned til parkeringspladsen efter at have besøgt hende, da hun ringede for at fortælle at hun havde fundet den perfekte plads til den, og hun var rigtig glad. Så det bliver nok ikke den sidste dug i den stil alligevel Det er sådan en rar følelse når folk bliver glade for det man har lavet
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  10. #50
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Så har jeg fået lavet to bordskånere, ud af kapsler. Først lavede jeg den med de brune farver, også ville min svigermor også gerne have en med rød og sorte farver, så jeg har planer om at lave et par stykker mere til hende.
    Min svigermor ønskede sig også et etui til hendes e-cigaret, som hun kunne have om halsen, så jeg svingede hæklenålen, og hun fik denne på billedet
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •