Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 93

Emner: Færdigt arbejde 2012

  1. #81
    cubik Gæst

    KÆMPE luffer

    Tog en tur på depotet og blev udnyttet ganske friviligt....tak for en dejlig dag til jer alle, som var en tur forbi depotet i Højby.

    Inden jeg tog hjemmefra havde jeg sidet og nusset med at få mine KÆMPE luffer færdig og monteret

    ATTACH]69877[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #82
    cubik Gæst

    fra gemmerne

    Fik et anfald af arbejdsiver, og det gik ud over skufferne i min reol.
    Her dukkede en næsten færdig hagesmæk op, så jeg fattede nålen, og fik broderet motivet færdigt, så nu er den klappet og klar til kikkassen, for der er ikke nogen af børnebørnene der bruger savlesmæk mere.

    ATTACH]69910[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #83
    cubik Gæst
    Mit nyindkøbte garn fra Nyvang

    P9090066.jpg

  4. #84
    cubik Gæst
    P9160004.jpg P9160002.jpg

    Fik et anfald af arbejdsiver da jeg fandt denne amerikanske opskrift. Så der blev fundet garn og pinde frem og simsalabim, så var der et par pulsvarmere.

    Opskriften kommer senere. Jeg skal lige have den tastet.

  5. #85
    cubik Gæst
    P9180008.jpg

    Så blev huen til Zilaz også færdig....så mangler der kun 2 mere for at alle børnebørnene har fået en hue hver til denne vinter, men så er der også blevet lavet 6 stk.

    P9180005.jpg P9180006.jpg

    Og Sjalet til min venninde er blevet lavet færdigt. Det mangler blot at blivet skyllet op og strukket, men det må hun altså selv gører.

    I ser også min nyerhvervelse....en gine, som jeg har været så heldig at få forærende.
    Skulle der være nogen der er interesseret i en gine, kan man sende en PM til lotusblomsten.

  6. #86
    cubik Gæst

    Baktus uden Karius

    Så blev min baktus færdig. Den er strikket i Fredsmindes skønne farver af noget af det garn jeg købte af hende.

    ATTACH]70172[/ATTACH] ATTACH]70173[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #87
    cubik Gæst
    Så har jeg sørme været produktiv igen

    Det er blevet til pulsvarmere til Puk. Farven er ikke så god på billledet, men de er mørkelilla.

    P9220013.jpg

    Og et par pulsvarmere til Fie. Begge pulsvarmere er lavet i strømpegarn.

    P9240014.jpg

    Og så fik jeg lige begået en baktus mere, men efter mit eget hoved. Den er lavet i uld/acryl garn med flæsekant i silke/mohair garn.

    PA030017.jpgPA030018.jpgPA030019.jpgPA030020.jpg

  8. #88
    cubik Gæst

    Mit nye sjal

    Så blev jeg endelig færdig med mit nye sjal. Nu mangler bare den kedelige del....at skylle det op og spænde ud

    ATTACH]70678[/ATTACH]
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  9. #89
    cubik Gæst

    Hvad jeg går og laver

    Fik jo noget issager garn med hjem fra depotet. vejede det, og gik så og funderede lidt over hvad det skulle bruges til.

    Jeg fandt en opskrift på et sjal, som jeg syntes ser spændende ud, og kastede mig ud i det.

    Jeg er nu nået halvvejs og resultatet ses her:

    PB130041.jpg

    Farverne er som de ses på billedet.

  10. #90
    cubik Gæst
    Opskriften fandt jeg på Garnstudio DROPS nr. 129-8 by DROPS Design

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •