Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 93

Emner: Færdigt arbejde 2012

  1. #41
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Kunne man bede om et nær billed af de første 10 rækker frue jeg er skimes nysgrrig for at se om det er rigtig det jeg ser med farveren.. rigtig god arbejds lyst med resten af sjalet.
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  2. #42
    cubik Gæst

    På opfordring

    Må desvære give hundeuld ret, man kan ikke rigtigt danne sig et indtryk af farverne på mit havfruesjal.

    Så på opfordrig fra hundeuld, er der hermed et nærbillede.

    P6120006.jpg

    Farverne er lidt mørkere i virkeligheden, men ikke meget.

  3. #43
    Tilmeldingsdato
    13 Jun 2012
    Geografisk sted
    København
    Indlæg
    188
    Jeg tror da næsten dit kamera snyder med farverne på dit sjal, for er næsten sikker på det er magen til mit i farven.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  4. #44
    cubik Gæst

    Kunststrik

    Havde startet en lille dug op i kunststrik og nu er den langt om længe færdig.
    Jeg har fundet et par småfejl...selvfølgelig efter at jeg havde hæftet ender og strukket den i våd tilstand...det var noget øv at finde....den lander så bare i brødkurven, så ses det ikke så meget

    P6160008.jpgP6160009.jpg

  5. #45
    cubik Gæst
    Så kunne jeg ikke nærer mig længere.
    Jakob, 5 år, har jo bestilt en sweaters, og han havde fundet den farve garn den skulle laves i, og jeg havde fundet et mønster der passer til garnet, som den unge mand er tilfreds med.
    Så i går formiddag blev der slået de første masker op. Den skal jo værer færdig til hans første skoledag.

    P6180010.jpg

    Detter er ryggen som blot mangler 6 cm i at værer færdig. Mønsteret har Jakob selv valgt.

  6. #46
    cubik Gæst

    Totalt uimodståeligt


    Ja, faldt ov er disse skønne "oldefirkanter" herinde forleden og fluks skrev jeg opskriften ud, for den skulle da prøves ved lejlighed, men som altid kunne jeg jo ikke nære mig ret længe

    P6230011.jpg
    Her er resultatet af nogle rester. Hvad de skal bruges til har jeg ikke rigtig besluttet endnu, men der kunne jo blive nogle skønne grydelapper eller et barnevognstæppe, hvis der er mange nok

  7. #47
    cubik Gæst

    Strikket klud

    Havde jo været på besøg hos lotusblomsten, og hun er igang med at lave nogle svøb i denne teknik, så det skulle lige prøves.

    P6240012.jpg

    Jeg er nu indehaver af en dejlig spraglet klud i "eget design" til køkkenbrug.

  8. #48
    cubik Gæst

    Venskabsringe i "olde" firkant

    Gav mig i kast med denne opskrift, men det har vist sig at der er fejli i. Så nu har jeg lavet min egen opstart, og resultater bliver nu som ønsket. Så god fornøjelse, hvis I skulle have lyst til at afprøve den.
    Skulle det vise sig, at jeg også har lavet fejl eller I ikke forstår, hvad jeg har skrevet. Så send mig en pm, så det kan blive rettet.

    I denne opskrift er det meget vigtigt, at luftmaskeopslaget ikke bliver snoet.


    1. Ring:
    Opslag: Lav 30 lm og dan ring med 1 km.
    Række 1: Lav 3 lm som er 1. stm på rækken. Fortsæt med *2 stm i samme lm, derefter 1 stm* gentag fra * til * rækken ud. Der sluttes med 2 stm i samme lm.
    Slut ringen med 1 km i den 3. lm
    P6250013.jpg

    2. Ring:
    Opslag: Slå 30 lm op og før luftmaskeopslaget igennem ring 1 og slut ringen med 1 km.
    Gentag nu række 1 fra ring 1.
    P6250014.jpg

    3. Ring:
    Opslag: Slå 30 lm op og før luftmaskeopslaget igennem ring 1 og slut ringen med 1 km.
    Gentag nu række 1 fra ring 1.
    P6250015.jpg

    4. Ring:
    Opslag: Slå 30 lm op og før luftmaskeopslaget igennem ring 1 og 3, så ringene "væves" sammen (se billede herunder). Slut ringen med 1 km.
    Gentag nu række 1 fra ring 1.
    P6250016.jpg

    Fortsættelse følger.

  9. #49
    cubik Gæst

    Se hvad jeg har fundet

    Er det ikke et yndigt sæt
    http://www.redheart.com/free-patterns/bunny-hat-booties

    Den unge dame er da ikke til at stå for i det sæt

  10. #50
    cubik Gæst
    Her er så det endelige resultat.

    P6260018.jpg

    Opskriften er også nedskrevet, og skal nu bare tastes. Det har været en sej kamp, men alle anstrengelserne værd
    Jeg vil nu gå i seng og så må resten vente til jeg har fået sovet.

Side 5 af 10 FørsteFørste 123456789 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •