Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 93

Emner: Færdigt arbejde 2012

  1. #21
    cubik Gæst

    Tårer og smil

    Skal da lige fortælle, at jeg stadig er i live......

    Vi har fået en masse ekstra opgaver på mit arbejde, som gør at vi på det nærmeste ligger og kører i døgndrift.......ikke godt når man nu er søvnnarkoman.........skal bare have mine 7 timers søvn eller fungere jeg ikke

    I dag åbner så bakken.....der kommer jeg ikke ind i år.
    Jeg er ganske enkelt for træt til at hænge på motorcyklen....jeg risikere jo at falde af og så ridser jeg jo bare min lille baby

    Vedhæftet fil 66246

    Jeg arbejder stadig på mit sjal i dominostrik, og er nået halvvejs, godt og vel, så lidt får jeg da lavet, selv om det ikke er meget. Jeg havde eller sat mig for at der skulle laves 1 firkant om dagen....ja, der når jeg kun en 1/2 firfkant....meeeen det rykker da bare en lille smule.

    HPIM2978.jpg

    Om godt 1 uge, så skal jeg have min rest ferie, hele 14 dage, og jeg glæder mig til at kunne sove længe og om natten især

    På mandag vil jeg smutte en tur til Næstved og glæde min datter og børnebørn med mit nærvær. Jeg skal nemlig ikke hente børn i næste uge pga. lukkedage i børnehaven.....endnu et plus som glæder mig


  2. #22
    cubik Gæst
    Tak foor rosen...jeg går ud fra at det er den lilla taske du har i tankerne.

    Jeg har slået maskerne op på 2 pinde som nam gør når man vil strikke sokker fra tåen af og afslutter så med at dele arbejdet og fortsætte i rib til sidestykkerne har en passende læng. Derefter lukker jeg af og syr hanken fast med garnet.

    Håber dette kan inspirere dig til at prøve....

    Link til opslag fra tåen
    http://youtu.be/EGc0SJKnduI

  3. #23
    Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Herning
    Indlæg
    96
    tusind tak for svar cubik, ja det med at slå op forstår jeg godt, men er den også syet sammen i bunden , ellers forstår jeg ikke helt hvordan ringen kommer derind he he
    Anna

    tror lige der går et lys op for mig, du begynder i bunden ik he he

  4. #24
    cubik Gæst
    Jo Anna, jeg er startet i bunden og strikker så opad til tasken har den dybde som jeg ønsker. derefter deler jeg maskerne op til de to sider.

    Den er ikke syet sammen i bunden da jeg har slået op på 2 pinde som til start på sokker strikket fra tåen af

  5. #25
    cubik Gæst

    Langt om længe....jubii

    Så fik jeg endelig bevæget min lille bil til at trille en tur til Næstved og fik afleveret de berømte ponchoer.

    Der var ikke et øje tørt hos pigerne, som blev glædeligt overrasket af at bllive hentet af Bedste i SFO´en.....skøn modtagelse af tøserne

    HPIM2985.jpg
    Her er alle mine "tøser" i Næstved foreviget i deres nyerhvervelser.

    Mit domino sjal mangler jeg blot 1 1/2 firkant på så er det klar til at vandre op på depotet til videresalg.

  6. #26
    cubik Gæst

    Færdigt dominosjal

    Så blev jeg endelig færdig med sjalet og det færdig resultat er her
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    Hvor er det rart at hele familien stille op til fotografering, dejligt de blev glad for ponshoerne og hvor er det flot du vil doner sjalet til kigkassen
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    cubik Gæst

    Hjælp til en spinnerok

    P4190045.jpg

    Jeg har været så heldig at få denne franske rok forærende, men den mangler et "gummibånd", som skal forbinde pedal til den arm der driver hjulet rundt.

    Er der nogen der har en ide om hvor jeg kan opdrive en sådan.

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Citat Oprindeligt indsendt af cubik Se meddelelser
    P4190045.jpg

    Jeg har været så heldig at få denne franske rok forærende, men den mangler et "gummibånd", som skal forbinde pedal til den arm der driver hjulet rundt.

    Er der nogen der har en ide om hvor jeg kan opdrive en sådan.
    Har nu været her og kigge også. Med STORT forbehold for jeg kan tage fejl, men det ser ud som om der både er drivrem (det klare gummibånd) og vingebremse (den lille læderlap der sidder foran på rokken). Det ser altså ikke ud som om du mangler noget for at kunne komme igang, men jeg tror du skal vende vingen om, men er ikke helt sikker da det ikke er fuldstændigt tydeligt for migpå billedet. Vil gå op og tage et billede af min Louet, der er spindeklar og virker efter de samme principper som den du har. Håber da du snart får den i gang.

  10. #30
    Tilmeldingsdato
    06 Feb 2010
    Geografisk sted
    6560 Sønderjylland
    Indlæg
    170
    Så er der billeder, håber de kan hjælpe. (Venligst ignorer rodet omkring eller kom og hjælp mig med at rydde op )
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Side 3 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •