Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 93

Emner: Færdigt arbejde 2012

  1. #11
    cubik Gæst

    Dagplejeluffer

    HPIM2949.jpg

    Så fik jeg det første par dagplejeluffer færdig til mine børnebørns dagpleje....var jo så letsindig at love at lave et par til dem hver i den pågældende dagplejgruppe

  2. #12
    cubik Gæst

    Varmestuestrik

    [ATTACH]63989[/ATTACH

    Mini sjal til varmestuestrik er der også blevet færdig
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  3. #13
    cubik Gæst
    Opskriften er i almanakken fra 2011, hvis du skulle få lyst til at lave dem også

  4. #14
    cubik Gæst

    Endnu en poncho

    HPIM2956.jpg
    Så fik jeg lavet ponchoen til mit barnebarn Fie på 10 år færdig.

    Så kan jeg begynde at lave den til Puk, Fie´s søster, så når den er færdig er alle tøzerne i Næstved bleve ekviperet med en poncho

  5. #15
    cubik Gæst

    Fejl rettet og færdigt arbejde

    HPIM2956.jpg
    Så fik jeg endelig retten den fejl jeg havde lavet på sokkerne til mig selv. Så nu er der endnu et par dejlig varme sokker mere på hylden i skabet.
    De Blå "kondomer" er hælfri sokker til mit yngste barnebarn Martin.

    HPIM2957.jpg
    Her er så mit påbegyndte projekt....dominostrik....blev jo lige inspireret af strikke-sammen-gruppen
    Der skal være 8 firkanter i højden, så der er ikke så langt igen.

  6. #16
    cubik Gæst
    Det er Mohairgarn fra brugsen.

    INDIO (5% Apalca, 5% Mohair, 10% uld, 80% Acryl)

    Der var tilbud på det for et stykke tid siden, så der fik jeg købt et lille lager på 10 ngl.

    Da det er første gang jeg laver domino strik, valgte jeg at bruge dette garn, da jeg har fået det billigt.

  7. #17
    cubik Gæst
    Den beslutnig havde jeg også taget.....glemte bare lige at Mohairgarn ikke er det nemmeste at pille op, hvis man har lavet en fejl :-D

  8. #18
    cubik Gæst

    Puk´s poncho

    HPIM2960.jpg

    Så fik jeg også lavet Puk´s poncho færdig. Den er lavet i baby-uld fra Bamboo i farverne mørk lilla og meget sart lys lilla.
    Det skulle så gerne være den sidste poncho for denne gang.

    HPIM2958.jpg

    Og bare sådan for at fordrive tiden lidt, begyndte jeg at strikke en pulsvarmer med dette mønster, som jeg ikke kunne stå for.

  9. #19
    cubik Gæst

    Pulsvarmer færdig

    HPIM2962.jpg

    Så blev pulsvarmerene færdig. De er lavet i soyagarn fra Netto. Jeg har hæklet en kant med mussetakker for oven og lave tommelfinger på dem så de bliver hvor de skal.

  10. #20
    cubik Gæst

    Bare lidt fra hånden

    Så fik jeg endelig lidt fra hånden...har jo været travlt beskæftiget med at hitte på til fødselsdags gruppen og andre gøremål....såsom den daglige børnebus, afhenter 3 stk børnebørn fra dagpleje og børnehave.

    Jeg er halvvejs med et tæppe af firkanter til varmestue og et par sokker....har det jo med at veksle lidt imellem de forskellige stykker arbejde.

    Mit dominosjal holder en lille pause sammen med den klipfisk, som min mand har bedt om.....meeeen, jeg har fået lavet 2 fødselsdagsgaver, et par ragsokker og strikket 3 blomster til valkning færdig

    HPIM2970.jpg

Side 2 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •