Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 7 af 7

Emner: IngeK's 'sytråd' 2012 - nyt i # 15

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001

    IngeK's 'sytråd' 2012 - nyt i # 15

    Hermed mit første færdige arbejde i år - en dug, 12 servietter og en brødkurv i sort bomuldsstof med vævede tern.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Hvor er det flot - er det til dig selv?
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Bedstemor: Ja, det var meningen, men hvis én af ungerne kommer forbi og forsøger at snakke tingene fra mig, lykkes det sikkert for dem. Det sker af og til. Jeg finder nok et andet stykke stof - men der skal være plads i skabet først. Denne gang blev der plads fordi en tudsegammel (men højt elsket) dug måtte kasseres.

    Tak for roserne :-)

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    I aften fik jeg disse tre tasker færdig. Den røde er lavet af en gammel uldsweater, der har været en tur i vaskemaskinen og derfor havde fået 'taskestørrelse' Håndtaget er ægte retro, fra en taske jeg hæklede sidst i halvfjerserne.
    De to små tasker er lavet af to cowboybuksebaglommer, som stadig sidder på det originale stykke buksebag. De var blevet til overs fordi jeg havde lavet noget andet af benene. Den med den lange rem er til mit barnebarn og den med de korte stropper er med velcro og skal lukkes omkring den øverset kantbøjle på en rullevogn, så den hænger ned langs siden.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Så blev det til fire Barbiekjoler til tøzerne i Sfo'en. De er syet af gardinprøver og toppene er velour og rib
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    14 Apr 2009
    Geografisk sted
    7600 Struer
    Indlæg
    200
    Jeg kommer helt til at tænke tilbage på min dagplejemor. Hun syede også tøj til min dukke.. Det er efterhånden maaaaange år siden. Men det står tydligt printet i min erindring. Det betød så meget for mig og jeg elskede det tøj.. Dine piger i Sfo'en bliver helt vilde med dine kjoler. En ide'...
    Hilsen Dikte

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Indlæg
    2.001
    Ja, pigerne blev glade for kjolerne - men en storebror til en af dem kiggede alvorligt fra kjolerne og til mig og spurgte meget bestemt om jeg nu var helt sikker på at det var mig, der havde syet dem

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •