Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Bjergged 2012

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675

    Bjergged 2012

    Som så mange andre, nåede jeg heller ikke at få lagt de sidste ting ind i tråden fra sidste år, men det samme skre sikkert igen til December, så mon ikke det går

    Vi har holdt jul i Østrig i år og vi tog afsted d.16.12. lige efter tøserne havde fået fri fra skole.
    Men da det er en laaaaaaaaaang køretur og Heinz kørte da det var lyst, havde jeg tid til at lave hans julegave færdig, jeg sad jo bagved hos Emma Sophie, så det lagde han ikke mærke til
    DSC_0261.jpg
    182g

    Inden vi tog afsted nåede jeg lige at lave denne poncho til mig selv færdig
    DSC_0259.jpg DSC_0260.jpg
    130g

    Med disse to ting nåede jeg mit mål med at bruge 5 kg garn, så nu må der shoppes hos de lokale garn-puschere igen

    Nåååå ja, og så har jeg besluttet mig for at fortsætte med at veje mine færdige ting, bare for sjov skyld.
    Sidst redigeret af bjergged : 01-01-2012 kl. 20:59 Årsag: Manglede tekst og vægt.
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Indlæg
    675
    Min store datter havde bestillt nogle halstørklæder, så dem måtte jeg heller skynde mig at strikke
    DSC_0263.jpg et brunt på pind 8
    297g
    DSC_0265.jpg et sort på pind 10
    369g

    Og da jeg nu var igang fik jeg også lavet et til mig selv på pind 20
    DSC_0262.jpg
    352g
    Men underligt nok, så er det forsvundet fra mit skab...... hmmmmmm mon det er kravlet ind til de andre ????

    Efter jeg havde strikket ponchoen til min søster, fik jeg lyst til at lave en til mig selv.
    DSC_0258.jpg
    Den er strikket i rød og rød/gul/orange Kauni
    318g

    Og så komme lige de sidste....
    Jeg har jo længe talt om at lære at strikke strømper og det er min svigermor en haj til
    Så hvad er mere oplagt end at gå i træningslejer, når man alligevel bor hos hende i 13 dage
    Her er resultatet....
    DSC_0066.jpg
    to par lange strømper til Mette Maria's gummistøvler
    Lila 176g
    grå 148g

    (Total 1945g)
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt


Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •