Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 24 FørsteFørste 1234567814 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 234

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

  1. #31
    lenemormeinild Gæst
    Jeg havde besøg af Mia og Stine (8år) forleden dag og vi hyggede os rigtig jeg havde lovet de måtte vælge en figur vær og Stine ønskede sig en smølfine, hun syntes dog den skulle have ørering og en halskæde på så det måtte hun jo så selv finde frem og gøre færdig jo det var hygge. Mia ville gerne have en Ugle men den skulle have briller på så det gik hun iang med at lime på...
    De sad rigtig og fortalte om der forskellige smølfer og deres tilbehør (så jo nu har de givet mig noget at tænke over nu hvor jeg skal lave flere smølfer som jeg regner med at tage med på forårsmarked )

    Smølfer 2012 002.jpgSmølfer 2012 003.jpgSmølfer 2012 001.jpg

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Seriøst Lene... Hvor lang tid tager det dig at fremstille sådan en ugle ?? En anden en bruger jo flere aftener på det....

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    11 Jan 2009
    Geografisk sted
    Nørresundby, nordjylland.
    Indlæg
    316
    Jeg er så vild med dine smølfer
    Jeg tør slet ikke vise David dem, så bliver jeg bare sat i sving
    Smil fra
    Carina
    Nu med helt ny blog!

  4. #34
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Seriøst Lene... Hvor lang tid tager det dig at fremstille sådan en ugle ?? En anden en bruger jo flere aftener på det....
    Du skal få et seriøst svar og det er de små ugler ca 1 time og de store ugler ca 2 timer (det tog selvfølgelig lidt længer tid med de første ugler da jeg jo lige skal have styr på opskriften også) men nu kan jeg opskriften udeaf

  5. #35
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af CarinaHorsmark Se meddelelser
    Jeg er så vild med dine smølfer
    Jeg tør slet ikke vise David dem, så bliver jeg bare sat i sving
    ja så er det jo op til dig om du vil sættes i sving jeg elsker nu også de smølfer

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    Gold da op Lene... Nålen må sørme være glødende når du sidder med den - eller også kigger jeg for meget tv - eller snakker for meget ind imellem. Skal vist til at øve mig...

  7. #37
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    Gold da op Lene... Nålen må sørme være glødende når du sidder med den - eller også kigger jeg for meget tv - eller snakker for meget ind imellem. Skal vist til at øve mig...
    Ja øvelse gør mester men jeg misser da også nogle gange tvét når nålen gløder

  8. #38
    lenemormeinild Gæst
    Min sidste nye stolthed for det vil jeg kalde ham.
    Jeg fik en sød forspørgelse på om jeg kunne hækle Gargamel :-) og jo det mente jeg nok jeg kunne har for ikke så længe siden blevet spurgt om jeg havde tænk på at lave ham så jeg har Googlet ham nogle gange for at få billedet ind på lystavlen Og her efter frokost så kunne hækelnålen bare ikke lade være med at forsøge og her er første forsøg.
    Jeg er selv ret stolt af ham, for opskriften er jo helt min egen.

  9. #39
    Tilmeldingsdato
    07 Feb 2009
    Geografisk sted
    6870 Ølgod
    Indlæg
    441
    Kender ham ikke, men hvor er han sød! : )

  10. #40
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af BeNi Se meddelelser
    Kender ham ikke, men hvor er han sød! : )
    Han er troldmand i smølfe universet

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •