Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 24 FørsteFørste 12345671323 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 234

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

  1. #21
    lenemormeinild Gæst
    Her er en flok ugler som burte hedde natugler for de blev fremstillet på det tidspunkt hvor jeg burte sove men jeg orkede ikke at vende og dreje mig natten lang i sengen så jeg stod op og hæklede
    De er 10 cm høje og jeg fik brugt nogle rester jeg havde liggende af capri garn (fra brugsen)
    Hæklet dyr 2012 002.jpgHæklet dyr 2012 004.jpgHæklet dyr 2012 005.jpgHæklet dyr 2012 003.jpg

  2. #22
    Tilmeldingsdato
    24 Oct 2009
    Geografisk sted
    7900 Nykøbing Mors
    Indlæg
    406
    10 cm høje. Hvilken nål er uglerne så hæklet på ? Jeg overvejer at prøve dem i det garn jeg plejer at bruge til vores mobilpynt ( hækle nr.5) så bliver de sikkert lidt mindre.
    De er bare for søde...

  3. #23
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Janneha Se meddelelser
    10 cm høje. Hvilken nål er uglerne så hæklet på ? Jeg overvejer at prøve dem i det garn jeg plejer at bruge til vores mobilpynt ( hækle nr.5) så bliver de sikkert lidt mindre.
    De er bare for søde...
    Højden på uglerne bliver forskelligt alt efter garn og hækelnål. Når de er 10 cm høje så er det fordi jeg bruger capri garn fra coop og hækelnål nr 3
    jeg har lige lavet nogle i bambo garn og hækelnål nr 2½ de bliver ca 7½- 8 cm høje
    så peøv du bare med tynder garn og vis den frem je elsker jo at se andres håndarbejde

  4. #24
    symadammen Gæst
    Dine ugler er da bare bedårende

  5. #25
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af symadammen Se meddelelser
    Dine ugler er da bare bedårende
    Takker de er så sjove at lave og alle farver kan jo bruges så selv små rester bliver brugt fornuftigt

  6. #26
    Tilmeldingsdato
    02 Jul 2010
    Geografisk sted
    elling
    Indlæg
    9

    smølfer

    hej må jeg be om opskrift på smølfer og ugler de er bare så søde vh sanne
    Sidst redigeret af hundeuld : 19-01-2012 kl. 19:28 Årsag: Ingen mail adresse i indlæggene, brug PB

  7. #27
    Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Indlæg
    15.075
    De er bare SÅ skønne

    Har du set hvad missemor har lavet til kigkassen.dk http://rokken3.dk/Butikken1/kigkassen.htm det kunne man jo også bruge uglerne til..
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

  8. #28
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    De er bare SÅ skønne

    Har du set hvad missemor har lavet til kigkassen.dk http://rokken3.dk/Butikken1/kigkassen.htm det kunne man jo også bruge uglerne til..
    Det er lige det jeg skal bruge nogle ugler til de skal bare være lidt mindre end dem jeg har lige pt (det er ønske fra en gammel kollega som skal være mormor med ca 5 ugers mellemrum og hun ved det bliver til både en dreng og en pige så jeg ved hvad jeg skal lave jubiiiii)

  9. #29
    Tilmeldingsdato
    16 Aug 2011
    Geografisk sted
    Greve
    Indlæg
    192
    Endnu engang, hvor er det bare nogle søde ting du hækler, du er jo hurtig med en hæklenål! Jeg glæder mig meget til at modtage min egen lille ugle med

  10. #30
    marion Gæst
    sikke du producere :-) De er bare skønne

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •