Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 234

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
  1. #1
    lenemormeinild Gæst

    Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

    http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=492

    Jeg vil starte med et billed af en masse Smølfer som jeg har arbejdet på de sidste dage og nej der har ikke været megen tid til noget andet hihi men jeg har hygget mig 200% Trode faktis ikke jeg nogen sinde skulle lave så mange, men jeg er glædeligt overrasket over der er så mange der gerne vil eje sådan et lille blå væsen som faktis ikke er så lille den måler nemmelig ca 25 cm fra fod til hue spids:-)

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Jeg måtte altså lige hækle denne lille eventyr drage inden sengetid

  3. #3
    lenemormeinild Gæst
    En lille flodhest har også set dagens lys:-)

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Så, så en lille ugle også dagens lys

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Næ nej jeg sidder ikke med hænderne i skødet manglede lige lidt bogstaver til et par alfabeter som hentes i morgen, som skal være en gave til en børnehave i København har jeg fået at vide
    hæklet bogstaver 2012.jpg
    Desværre er billedet mørkt men det er pga det er aften så er det svært at tage gode billeder

  6. #6
    lenemormeinild Gæst
    Så kom den lille Panda også til verden:-)

  7. #7
    lenemormeinild Gæst

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Så blev smølffine færdig så jeg kunne tage billeder da jeg har bestemt mig for at der var nogle der skulle doneres til fordel for varmstuestrikkerne.
    Smølsfine doneret til varmstuestrikkerne.jpg

    Så havde jeg besøg af Line på 11 år igår som skulle lave gaver til sine tvillinge søstre som idag er blevet 8 år og jeg har lige fået en super sød sms om at de bare var så glade for gaven hun havde lavet så godt Line fik lært at hækle i sommerferien:-)
    Lines første hæklet hat til stine.jpgPyntes skulle den da også.jpgKlemmer er limet på så den kan sidde i håret.jpgLines anden hat til mia.jpgsom også skulle sidde i håret.jpg
    Hatten er ud fra en ide som jeg fik af Cubik til Jul hvor Line siger sådan en kunne hun godt tænke sig at lave selv og om jeg ville hjælpe hende og selvfølgelig ville jeg det.

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Efter en rigtig hyggelig Kreaeftermiddag igår med skønne rokkere kørte jeg hjem og gik igan med Skovtrolden Trine som jeg virkelig har ønsket at lave meget længe men nu blev det og her er hun.
    Jeg kan bare ikke stå for hende.

  10. #10
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der 2 flyveklar ugler mere der skal ud på en lille rejse:-)
    2 stk ugler til Lene S.jpg

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •