Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 24 FørsteFørste 1234561222 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 234

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    07 Oct 2010
    Geografisk sted
    Trekantsområdet - Jylland
    Indlæg
    3.285
    Tak for info Lene.
    Jeg bruger også acryl eller bomuld - netop af samme grund.
    Jeg har jo ikke lavet så mange - endnu da - dine sider giver lyst til mere..
    Hvis du ikke bestiger bjerget -
    får du ingen udsigt over dalen.

  2. #12
    lenemormeinild Gæst
    Uha uha de store ugler blev jeg selv forelsket i så jeg måtte lege videre med farverne på de store så her er der 2 store ugler hver måler 20 cm i højden.
    Ugle nr 2. 20 cm høj 50.00 kr.jpgUgle nr 3. 20 cm høj 50.00 kr.jpg

  3. #13
    lenemormeinild Gæst
    Ja nu kunne jeg så ikke helt lade være med at prøve en ugle med pels på maven:-) så her er den inde det blev sengetid skal tideligt op i morgen
    Ugle nr 4. 20 cm høj 50.00 kr.jpg

  4. #14
    lenemormeinild Gæst
    Så så jeg igen denne frø på FB under strikkesiden tror jeg det er eller Familie Jounalen og så måtte jeg altså lige klø på og få den lavet den er bare dejlig
    frø fra fj.jpg

  5. #15
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg også afprøvet blæksprutten fra Familie Jounalen og 2 stk frøer mere blev det også til kunne bare ikke lade være, kender jo min søn når han ser dem så de forsvinder nok her fra og hjem til lille Casper
    2 hæklet frøer.jpgBlæksprutte.jpg

  6. #16
    lenemormeinild Gæst
    Så sneg der sig også lige en lille slange ind i min Zoo
    en slange.jpg

  7. #17
    lenemormeinild Gæst
    Så blev smølffine færdig så jeg kunne tage billeder da jeg har bestemt mig for at der var nogle der skulle doneres til fordel for varmstuestrikkerne.
    Smølsfine doneret til varmstuestrikkerne.jpg

    Så havde jeg besøg af Line på 11 år igår som skulle lave gaver til sine tvillinge søstre som idag er blevet 8 år og jeg har lige fået en super sød sms om at de bare var så glade for gaven hun havde lavet så godt Line fik lært at hækle i sommerferien:-)
    Lines første hæklet hat til stine.jpgPyntes skulle den da også.jpgKlemmer er limet på så den kan sidde i håret.jpgLines anden hat til mia.jpgsom også skulle sidde i håret.jpg
    Hatten er ud fra en ide som jeg fik af Cubik til Jul hvor Line siger sådan en kunne hun godt tænke sig at lave selv og om jeg ville hjælpe hende og selvfølgelig ville jeg det.

  8. #18
    lenemormeinild Gæst
    Efter en rigtig hyggelig Kreaeftermiddag igår med skønne rokkere kørte jeg hjem og gik igan med Skovtrolden Trine som jeg virkelig har ønsket at lave meget længe men nu blev det og her er hun.
    Jeg kan bare ikke stå for hende.

  9. #19
    lenemormeinild Gæst
    Så blev der 2 flyveklar ugler mere der skal ud på en lille rejse:-)
    2 stk ugler til Lene S.jpg

  10. #20
    lenemormeinild Gæst
    Så fik Skovtrolden Trine en Rød kjole som hendes nye ejer gerne ville have, så nu må jeg igang med at lave en ny trold til den grønne kjole jeg nu har i overskud
    skovtrolden Trine.jpg

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •