Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 1 af 24 123451121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 234

Emner: Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

  1. #1
    lenemormeinild Gæst

    Lenemormeinilds færdig håndarbejde 2012 Flere Cup Cake´s ¨28 juli *505*

    http://www.rokken3.dk/forum/forumdisplay.php?f=492

    Jeg vil starte med et billed af en masse Smølfer som jeg har arbejdet på de sidste dage og nej der har ikke været megen tid til noget andet hihi men jeg har hygget mig 200% Trode faktis ikke jeg nogen sinde skulle lave så mange, men jeg er glædeligt overrasket over der er så mange der gerne vil eje sådan et lille blå væsen som faktis ikke er så lille den måler nemmelig ca 25 cm fra fod til hue spids:-)

  2. #2
    lenemormeinild Gæst
    Jeg måtte altså lige hækle denne lille eventyr drage inden sengetid

  3. #3
    lenemormeinild Gæst
    En lille flodhest har også set dagens lys:-)

  4. #4
    lenemormeinild Gæst
    Så, så en lille ugle også dagens lys

  5. #5
    lenemormeinild Gæst
    Næ nej jeg sidder ikke med hænderne i skødet manglede lige lidt bogstaver til et par alfabeter som hentes i morgen, som skal være en gave til en børnehave i København har jeg fået at vide
    hæklet bogstaver 2012.jpg
    Desværre er billedet mørkt men det er pga det er aften så er det svært at tage gode billeder

  6. #6
    lenemormeinild Gæst
    Så kom den lille Panda også til verden:-)

  7. #7
    lenemormeinild Gæst

  8. #8
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg lavet en større ugle da jeg blev spurgt om jeg ikke kunne lave en der var ca 20 cm høj og jo selvffølgelig kan jeg da det prøvede først bare at hækle den lille ugle i dobbelt garn men det blev ikke stort nok så jeg måtte igang med at lave den større syntes selv jeg er sluppet godt ud af det med resultatet.

  9. #9
    lenemormeinild Gæst
    Så fik jeg samler Hallo Kitty så blev der en smule mere plads på sofabordet
    Hæklet Hallo Kitty 2012 001.jpgHæklet Hallo Kitty 2012 002.jpgHæklet Hallo Kitty 2012 003.jpg

  10. #10
    lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Bedstemor Se meddelelser
    Igen nogle fine ting fra dig.

    Hvilket slag garn bruger du mest til dine figurhæklerier?
    Jeg bruger mest Perle acryl, hit ta-too fra mayflower, capri fra coop og så har jeg fundet Fantasia hos creativ hobby, det er farverne der afgør hvad jeg bruger og når jeg vælger Acrylgarn er det fordi det jo let kan tåle at blive havske uden at krybe samt farverne smitter ikke af samt det holder faconen.


Side 1 af 24 123451121 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •