Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 24

Emner: Nytårsmenu

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    01 Dec 2010
    Geografisk sted
    Østjylland, Hinnerup
    Indlæg
    236
    Jeg er inviteret hen til min søn og svigerdatter (hun har også fødselsdag i dag) - så jeg vil lade mig overraske.!
    Jeg ved kun, at der kl. 24.00 er kransekage - dog ikke hjemmebagt, da jeg har købt den hos bageren.
    Rigtig godt Nytår til jer alle.!

  2. #12
    Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    Indlæg
    1.210
    Vi er jo SØNDERJYDER, så vi skal have hamburgerryg, grønlangkål, brune og hvide kartofler og kålpølser
    Og dessert hjemmelavet citronfromage - SLURP

    Har også købt chip og dip + kransekage. Holder den hos min søster og svoger, hvor den anden søster og svoger også kommer.
    supersine669

    carpe diem

  3. #13
    Tilmeldingsdato
    06 Nov 2009
    Geografisk sted
    midtfyn
    Indlæg
    200
    Hos os er menuen. Bøf med en strimmel bacon omkring, flute, kartoffelskiver og favoritsovs. Desserten er chokoladefanodanter med hjemmelavet is. Til kaffen har jeg prøvet en ny opskrift på småkager med tranebær og hvid chokolade.

    Vi får allerede kransekage kl 22 og fyre af derefter da min mand skal arbejde i nat. Jeg har igen i år lavet kransekage tårnet selv
    Tænk på og hjælp andre end dig selv

  4. #14
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Indlæg
    1.526
    Hos os står den på weber-grillet oksemørbrad, barbecuemarineret kalkunbryst og et stykke "alm." kalkunbryst, så burde der være til alle smagsløg ;O) - Hertil hasselbagte kartofler, pillede aspargeskartofler, friske kogte grønne bønner og ditto rosenkål. Og så en frisk salat med snackærter, iceberg salat, sukker peberfrugt, forårsløg, agurker, cherrytomater og blomkål. De franske kartofler er der også.

    Dessert er marengs-isbund med marcipan, carte'dor vanillieis og friske hindbær, blåbær, brombær og jordbær.

    I løbet af aftenen div. chips og slik til de unge mennesker, og til den lille lækkersult til de voksne midt på aftenen en rejemad med avocado.

    23.45 kører alle på nær mig der passer børnebørn ned i "industrien", hvor den ene af sønnerne har stablet et kæmpe festfyrværkeri på benene, og så bliver der skålet i boblende vand og spise hjemmebagt kransekage, mens der nydes fyrværkeri til den store guldmedalje.

    Godt nytår til alle

  5. #15
    Tilmeldingsdato
    17 Apr 2011
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Indlæg
    111
    vi skal have dybstegte rejer med tzaziki (stave det sådan :D ), oksefilet med kartofler og grønt, og ymer fromage til dessert - kl ca 24.15 bliver der serveret en god stærk karrysuppe ...

  6. #16
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Vi skal også have fisk til middagsmad i aften, kære navnesøster på Bornholm.

    Kogt kuller (en slags torsk) fra Agger fiskebil, med kartofler, grøntsager og hollandaise sauce til. Desserten er romfromage (med romessens). Den lavede min mor i formiddags. Nu er hun ved at koge fisk, kartofler og grøntsager. Og lave sauce. Hun vil helst have fred i køkkenet, når hun laver mad. Min søster og jeg hjalp hende med at dække bordet. Vi skal have hvidvin til fisken. Kan ikke huske, hvilken dessertvin, vi skal have.

    Kransekage er købt hos købmanden i Bedsted. Og champagnen er også klar til kl. 12. Den skal jo først åbnet i sidste øjeblik.

    Jeg skal skynde mig op ovenpå. Dronningen kommer jo snart.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  7. #17
    Tilmeldingsdato
    15 Aug 2010
    Geografisk sted
    Tølløse
    Indlæg
    259
    Jeg skal ha' sushi , chips og lidt snacks i løbet af aftenen , hjemmebagt kransekage kl.24 , mumstil jer alle
    Mange strikkehilsner Connie

    Ting tar' tid

  8. #18
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Indlæg
    8.842
    Så blev vi færdige med at spise. Vi er godt forspiste, fordi det smagte alt for godt.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

  9. #19
    Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Indlæg
    703
    Lækre menuer I alle havde...Godt Nytår....

  10. #20
    marion Gæst
    Vi har fået tunmusse til forret indbagt mørbrad med flødekartofler og bønner ristet på panden med champignoner og bacon og vil dessert havde min veninde marengs med med is flødeskum med jordbær så vi var godt forædt og vil natmad fik vi pølser med brød og selvfølgelig fik vi da også hjemmelavet kransekagehapser kl 24 som vi lige kom i tanke om at lave kl 15 ja man behøver jo ikke at være i god tid ;-)
    Alt i alt en skøn aften med dejlige mennesker håber i også har nydt jeres aften ;-)

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

  • Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •